Thank You!

Bruin en groen, ik had nooit gedacht dat ik die combi na de jaren -70 ooit nog mooi zou vinden *lol* Maar dit designpapier van PaperSalon is echt helemaal top! Ik heb het gecombineerd met een Tilda die druk bezig is met gieteren. Aangezien de naaimachine nog steeds in Zweden staat, sorry mam kon het niet laten hihi, heb ik sheet 7B van Aud (hej Aud;o)) gebruikt. Dit ging natuurlijk veeeeel sneller als op de naaimachine en het resultaat is al zeg ik het zelf super. Ook de hartjes en de tag komen van dit sheet.
Ik hou erg veel van experimenteren met kleuren en tekenen (al vanaf kinds af aan) en na heel lang aarzelen want ze kosten behoorlijk wat eurootjes het is dan ook mijn zeer luxe vroege kerstkado voor dit jaar, research en veel goede berichten van de Amerikaanse cardmaking ladies heb ik Copic Markers aangeschaft. Deze markers zijn echt geweldig om mee te kleuren! Ik heb hier een soort watercolor effect gebruikt wat een lekker nonchalant effect geeft bij de Magnoliastempel. Maar is nog veel meer mogelijk met deze markers op alchol basis oa. airbrushing, het vergt wel wat oefening maar hej I love a challenge!
The stamp I've used is from Magnolia, JU07Tilda med Vattenkanna
Have a great day:o)

5 opmerkingen

  1. Ik vind dit een hele mooie kaart!

    Ik heb je blog via via gevonden, en 'm direct bij mijn favorieten gezet, helemaal top!!

    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super mooie kleuren , vooral in deze tijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurencombinatie. Schitterende kaart hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I don't understand one word on your blog, but I just went to it from my daughter's (Kimmie Reid) and I LOVE your card, it's just beautiful. Diana (aka NanaDiana)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top