Vrolijk Kerstfeest

Vrolijk Kerstfeest kaart, eindelijk heb ik een begin kunnen maken met de kerstkaarten voor dit jaar. Elke jaar komt het weer aan op de laatste maand ik ben nu eenmaal niet iemand die het hele jaar door kerstkaarten maakt ik moet in een bepaalde mood zijn *lol* Aan de andere kant levert het wel wat haastige spoed op als je alles in één maand moet doen;) Dit kaartje is gemaakt met stempels uit de laatste Magnolia stempelKit. Verder heb ik gebruik gemaakt van Stamping Bella Baubles, doorzichtige halve dots met een heel geinig effect die in allerlei kleuren te verkrijgen zijn, en Glitter cardstock matstack van DCWV uitgestanst met de Quickutz voor extra glitter.
***************************************
Merry Christmas card. Finally I’ve made a beginning with my christmas cards. As always I’m a little bit late but I’m not the kind of person who makes christmas cards the whole year;) This card is made with stamps from the latest Magnolia stamp Kit
*********************************************
Paper:
FancyPants designpaper, Bazzill Cardstock
Stamps:
Magnolia
Embellie´s:
Stamping Bella Baubles, brads, Quickutz Snowflake

9 opmerkingen

  1. ooohhh wat een schattig kaartje Inge , onder druk maak je vaak mooie kaarten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOVELLY!!! Not in the ordernary colours but that´s the beautyful in it!! =D
    (my english is bad, so I hope you understand me) ;)
    TAke care and have a nice weekend!! =D
    Hugs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart :D

    Groetjes van Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Inge Deze kaart is ook weer schitterend. Ik heb nog een vraagje. Ik zag dat je ook wel copic markers gebruikt voor het inkleuren. Ik wil graag weten hoe je dat doet. Ik heb in Rotterdam (vanbeekonline)een zaak gevonden die ze verkoopt, maar wil graag eerst weten hoe je ze gebruikt. Groeten Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja, dank je wel voor je reactie:) Ik stuur je vandaag nog even een mail!

    xox Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Inge.
    Ik neem aan dat je het erg druk hebt, maar wil je even laten weten dat ik vandaag uit mijn werk even langs Van Beek ben gegaan. De copic markers waren er in de aanbieding 3.95. Ik heb 6 leuke kleurtjes uitgezocht. Heb jij nog wat tips voor me. marja.schellenberg@hetnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mail is alweer onderweg Marja;)

    xox, Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top