Thanks a Bunch

Claudia (hi girl *waving*) had mij zulke gave spulletje gestuurd daar moest gewoon wat mee gedaan worden! Omdat ik niet vast wil zitten aan één kleurmedium maar hou van experimenteren heb ik mijn Copics uit de kast gehaald en Tilda daar mee ingekleurd. Het papier is van een paperpad van K&Company evenals de chipboard items die ik van Kim toegestuurd kreeg.
***
Papiertjes: PaperPad K&Company en Bazzill Cardstock
Stempels:
Magnolia Tilda with Muffin en Melissa Frances sentiment
Frustels: Prima Flowers, brads, ribbon, Quickutz leave, K&Company chipboard
***
Fijne dag en bedankt voor je bezoekje/ Have a nice day and thanks for looking:o)
Inge xx

2 opmerkingen

  1. Wauw, een erg mooi kaartje met een hele mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful!
    Love your fabulously coloured image and your papers and added detail just wonderful!
    hugs
    kim xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top