Cute as can bee

Meteen toen de Magnolia Spring Kit bij mij op de mat rolde had ik wat met dit bijenTildaatje, te cute gewoon. Ik moet ook zeggen dat Pauline weer een schitterende Kit heeft gemaakt, wauw!
Ik heb haar gecombineerd met dit designpapier van
Three Bugs in a Rug, de kersjes heb ik uitgeknipt en gebruikt als embellie's. De tekst komt uit een setje van ATS Bear Hugs de hoekjes heb ik gestempeld met de Stempelglede Grunge Corner uit de Grunge Collection. Tilda is gekleurd met Lyra pencils.
Een hele fijne maandag en dank jullie wel voor het langskomen,

Inge.

3 opmerkingen

  1. Wat een geweldige stempel, maar wat je van de kaart maakt is super! Zo als gewoonlijk!!!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart en idd een super stempel!

    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inge she is adorable. Love those sweet new ones!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top