Spring Wishes

Een lekker fris kaartje gemaakt met Tilda uit de Spring Kit 2009 gecombineerd met de Card Kit van Card Art van deze maand. Tilda is gekleurd met Peerless, de tutorial is --->hier<--- te vinden.
Gisteren was ik op de Art Specially beurs om Carmen van Cart Art te helpen en het was he-le-maal geweldig (vooral omdat de stand van Magnolia ook vertegenwoordigd was hihi)heb natuurlijk nog even gezellig een praatje gemaakt én wat stempels ingeslagen. Redelijk nieuw zijn de Magnolia mini's die waarschijnlijk ook in de toekomst in de online winkel te vinden zullen zijn maar voorlopig alleen nog op de beursen te koop zijn.
Enne...ik heb vernomen dat er weer snel een nieuwe collectie aan zit te komen;o)
Fijne zondag allemaal!
Inge.

12 opmerkingen

  1. Hoi Inge weer een leuke kaart. En het papier is erg mooi de Stempel is super gaaf!!



    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig lentekaartje heb je gemaakt! Ik krijg gelijk zin om met m'n eigen kit aan de slag te gaan ;D

    Groetjes van Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijkvrolijk kaartje en die stempel is dus helemaal geweldig he!

    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Inge,

    Even een vraagje, zou je mij kunnen vertellen wat je voor die kits van Magnolia betaald. Als ik het omreken kom ik uit op ongeveer 30 euro, maar dat lijkt me een beetje weinig!

    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inge, I love this card! The colors, the layered flowers, Tilda, everything!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inge, you are my hero in colorations. your cards are wonderful!!! love it all !!!
    hugs tina46

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Inge , ik dacht het al !!!
    Die dame ken ik , heb gisteren
    bij jou Woj stempels gekocht en
    een praatje gemaakt nou was leuk
    je int echt te ontmoeten ;)
    By the way een heel mooie kaart .

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooi kaart, Inge. Geweldige stempel.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vrolijke kaart! Ook leuk om je gisteren op de beurs gesproken te hebben en ook leuk om gisteren peerless bij jullie te hebben kunnen uitproberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. suuper Inge...ben benieuwd naar de mini's ...ken ze nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Super mooie kleuren combi en dat papier is prachtig.

    Ik ben benieuwd naar de nieuwe stempel lijn die eraan zit te komen. Die mini stempels heb ik al op diverse blogs voorbij zien komen, die zijn zo cute!!

    xx Naoual

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow what a beautiful card! Love the colors and the layout, just stunning!

    Hugs,
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top