DT Magnolia, Get Well Soon

Wow I am a little bit overwhelmed by the amount of people who have already joined in on my blogcandy! I have to thank my fellow DT members also for that they helped me to spread the word, thanks girls you rock!!!
Meet Apple Edwin, a card for a person who's not feeling very well. It's always a joy to receive a card when your feeling sick:-)
Supplies:
Stamps: Magnolia Appel Edwin and sentiment Melissa Frances
Paper: Magnolia Ink paper and Bazzil cardstock
Accessories: All from the Magnolia shop
Have a wonderful day, and you still have time to join in for the candy!
Inge xOx

16 opmerkingen

  1. Goeiemorgen Inge,

    Wat een prachtige kaart weer. Hoe kom je aan die hartjes?
    veel liefs,
    Ineke van den Akker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bautiful card and what a cute stamp! Love the way you dekorated it too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alles is mooi aan deze kaart Inge, kleurwerk, papier, layout, maar deze edwin vind ik persoonlijk niets....hopelijk stoot ik niemand tegen zijn hoofd.

    diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh. wat is deze kaart weer gaaf.
    groetjes Gretha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!
    This is amazing!
    Stunning details and colours!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is just gorgeous! I love your colouring of Edwin it's amazing! LOVE it! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card Inge! Love your designs. Hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, vooral die kleuren vind ik geweldig mooi.

    groetjes Adrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Diaan,

    ik snap helemaal wat je bedoelt en je stoot mij echt niet voor het hoofd hoor!Ik hou vam mensen die van hun hart geen moordkuil maken maar dat wist je al;-)))

    Kijk Edwin is grappig en handig voor bijvoorbeeld jongenskaarten maar de Tilda's blijven bij mij toch ook favorieterder:-P

    Ing xOx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Ineke,

    deze hartjes zaten in een pakketje wat ik van Magnolia toegezonden kreeg. Ik weet niet wat voor merk deze hartjes uitbrengt helaas...

    Je kunt altijd even Magnolia mailen met mijn kaart aangehangen, misschien dat zij je dan verder op weg kunnen helpen?

    Inge xOx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful card!!! Love your fantastic coloring, and your amazing layers!!!
    Poor Edwin, he is not feeling good, but oh so cute still....lol...

    Hugs,
    Jorunn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!!
    Design geweldig! Edwin helemaal leuk,het zijn altijd maar de meiden,nu eens een boy,gaaf hoor.

    Liefs sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super leuk kaartje is het geworden zeg,ik kende deze stempel ook nog niet

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top