Elzybells Art Stamps, release day!

Vandaag is het dan eindelijk zover....het is release day!!! Vanaf vanmiddag kunnen alle nieuwe stempels, cardstock, knoopjes, en inkt besteld worden bij Elzybells Art Stamps. Vandaag ben ik aan de gang gegaan met de sets Lovesick en Seasonal Sentiments en heb, hoe toepasselijk, op de meest depressieve dag van het jaar (als je de media mag geloven *lol*) een kadootje gemaakt voor bijvoorbeeld een dinnetje die in een dip zit. Chocolate will always do the trick!
**
Yeah, release day is finally here! This afternoon all the new stamps, cardstock, buttons and ink will be available at Elzybells Art Stamps. I've worked today with the new stamps sets Lovesick and Seasonal Sentiments and have made a yummie gift set for a sweet friend who might suffer from a little winter depression. I know for sure that this chocolate set will do the trick!
Mmh lekker een kop warme chocolademelk met een reep Butterscotch chocolade!
Aangehangen is een tag, gesneden uit Kraft cardstock en bestempeld met stempels uit de Lovesick set en Sugar Candy pigment inkpad.
**
Mmmh a nice cup of hot chocolate with a bar of Butterschotch chocolate!
The tag is cut out of Kraft Cardstock and I've stamped with the amazing white Sugar Candy pigment Inkpad a stamp from the Lovesick sheet.
En een kaartje met een lieve en opbeurende boodschap erin geschreven.
Alle stempeltjes die ik het gebruikt op dit 12 x 12 cm kaartje komen uit de Lovesick set.
**
And a cute little card with a sweet message inside.
All stamps I've used on this 12 x 12 cm card are from the Lovesick stampsheet
Kijk, ook de reep heb ik gezellig ingepakt. Heel simpel, neem een stuk Kraft Light Cardstock, meet de maat op van je chocoladereep, stempel met de bloemetjes van de Seasonal sentiment set en Sugar Candy Pigment Inkpad een achtergrond, de tekst is gestempeld met Chocolate Brownie op een strook Pink Lemonade cardstock, vouw en plak de rand vast van het Kraft cardstock, strik eromheen, knoopje Pink Lemonade erop en voila in 5 minuutjes hooguit een leuke candy bar!
**
Look, I've also wrapped in the bar of chocolate with a piece of Kraft Ligth cardstock, stamped some little white flowers from the Seasonal Sentiment set with Sugar Candy Inkpad and stamped the sentiment with Chocolate Brownie on a piece of Pink Lemonade cardstock. Wrapped some rope and glued a button on top of it, voila...... ready in less than 5 minutes!

Supplies
Color Medium: Prisma Color Pencils

Hope you have enjoyed all the sneak peeks! For more inspiration and peeks hop over to the Elzybells Art Stamps Blog...enjoy and happy shopping!

Inge xOx

8 opmerkingen

  1. Het is prachtig. Leuk idee om aan iemand te geven die een opkikkertje kan gebruiken. En dat papier vind ik super mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WHat a fabulous gift set Inge! Love it! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Inge,

    Prachtig weer wat je hebt gemaakt.
    Omdat jij mij inspireert heb ik je op mijn blog een award gegeven neem maar eens een kijkje en ik zou het erg leuk vinden als jij hem ook plaatst.

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal weer prachtig uit, je vriendin boft maar met jouw talent!
    Prachtig hoor, heb er weer van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je dinnetje nu niet beter wordt naar het zien van dit cadeau ;0)
    Ziet er toppie uit!

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er prachtig uit!! Ik zou je iets willen vragen maar ik zie je email nergens staan? Zou je me even een mailtje kunnen sturen a.u.b? Groetjes Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt me in elk geval nieuwsgierig gemaakt naar alle spullen die ze verkopen. Dus ik ga een kijkje nemen. Het opkikker setje ziet er geweldig uit.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top