Kadootje voor mijzelf:-)


Kijk nou wat er gisteren bij mij in de brievenbus viel! Alleen al de verpakking is een feestje en een kadootje voor jezelf om dan uit te pakken. Marjo van Het Witte Luik weet wel hoe ze je blij moet maken;-)


En dit zat er in mijn pakje, prachtig muziekpapier, lint, muziektags, muzieksleutel embellishment en... een extra kadootje. Ow jummie! Met dit pakketje moet mijn Mojo gewoon weer terugkomen:-D
Nieuwsgierig geworden, kijk dan eens in de online winkel van Marjo ze heeft superleuke hebbedingetjes en ook genoeg artikelen waar wij als kaartenmaaksters wat mee kunnen en dat allemaal zeer aangenaam geprijsd.
Enjoy!
Inge xOx

3 opmerkingen

  1. Dat ziet er prima uit, heel veel plezier ermee!

    groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zeg ! ik wens je veel plezier met al dat moois !

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet dat je met een leuke kaartje zal komen :)
    Veel plezier ermee!!!
    Groetjes Reni

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top