Magnolia, How Egg-Citing!

Ik ben dol op stempeltjes die voor meerdere gelegenheden te gebruiken zijn en probeer dan ook altijd toepasselijke teksten in huis te hebben die zijn in te passen op velerlei manieren. Elzybells Art Stamps heeft héél veel leuke en grappige teksten in haar collectie zo ook deze "How egg-citing!" Zo kan dit Paastildaatje nog gebruikt worden na de Pasen;-)
De kleurencombinatie die ik heb gebruikt is mijn favo, ik hou van deze kleur blauw en in combi met het lichte bruin...yummie!
Supplies
Paper: Magnolia Ink Hoppy Easter and white cardstock
Accessories: Flowers, Headpins, pearls
Color Medium: Copic Sketches
Tools: Quickutz and Quickutz die photo corner
Een hele fijne maandag en thanks for stopping by and your lovely comments!
Groetjes, Inge

12 opmerkingen

  1. Wat zijn ze leuk he de nieuwe Magnolia's.
    Kan niet wachten tot ze op me deurmat vallen.
    Erg leuke kaart geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, mooie kleuren ook .
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig paaskaartje, Inge.......idd een leuke tekst...prachtig DP....ik hou ook wel van die kleurtjes!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook zo'n fan van die kleurencombi. Mijn 'knutselkamer/rommelhok' is ook bruin met hemelsblauw maar dan is wel het bruin donkerder maar vind het nog steeds heerlijk. Prachtig papier en Tilda is een schatje (vooral als jij haar inkleurt ;) ).

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje, en die kleurencombi is ook super! Ben zelf ook dol op tekstjes, deze is really funny ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Inge.
    Heel mooi gekleurd.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zoals altijd, echt weer een "Inge"-kaart, super! Mooi combi van kleuren inderdaad!
    Liefs,
    Ca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow what a beautyful card and what a great colouring!
    Just stunning;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Inge, this is so wonderful and cute. I love your card.

    Hugs
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieffie!!! En die tekst is natuurlijk ook helemaal super! Mooie kleurtjes voor pasen, weer eens wat anders dan geel!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top