My Favorite Things meets Friday Sketchers #94

Alhoewel het een ontzettende eer is om verschillende DT's te vertegenwoordigen miste ik toch af en toe de tijd om zelf eens te experimenteren met stempels en papier. De tijd ontbrak gewoon door de opdrachtjes en... life in general:-) Gelukkig heb ik nu wat meer tijd voor mezelf na een stapje terug te hebben gedaan. Dus op naar de Friday Sketchers blog voor een leuke schets en lekker stempelen, knippen en plakken! Ik hou van schetsen, zeker als je even vast zit in je eigen ding geeft een schets je de mogelijkheid om papier weer wat anders te benaderen, love it!
Ik heb dit kaartje gemaakt met een Pure Innocence girl van My Favorite Things, en een aantal stempelsheets van Eline Pellinkhof die zó leuk zijn om je kaart aan te kleden. Eens weer heel wat anders als de altijd in overvloed aanwezige Prima Flowers;-)
Supplies
Paper: Magnolia Ink designpaper, White cardstock, Kraft Cardstock
Color Medium: Copic Sketch markers, Stickles
Sketch:
Een hele fijne zondag, and happy stamping!
Inge.

17 opmerkingen

  1. A lovely pixie and nice papers, I like the colors too. Lg Andy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet echt even kwijt dat ik dit echt een GEWELDIGE kaart vindt! Ben het helemaal met wat je zegt over de Eline stempels...natuurlijk:)
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje zeg!
    Ook mooi papier en stempel gebruikt!
    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal mee eens! Wat 'n super schattig kaartje, Inge!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card Inge! Love the mix of papers and fabulous accents...you are just so creative...and I adore your 'style'
    Thanks for joining us at Friday Sketchers.
    Hugs
    Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben er helemaal weg van, Inge! schitterend kaartje!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit is een heel mooi kaartje geworden
    mooie kleuren ook

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How cute is this???? The image and the colors you have used are so gorgeous!!! Wow!!!!

    Hugs,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat is ie leuk Inge!! Ik heb er net echt even een paar minuutjes van zitten genieten. Erg leuk hoe je de stempels van Eline Pellinkhof hebt verwerkt en het papier vind ik ook helemaal super. Toppertje!!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Inge,

    het is een super mooi kaartje geworden. En ik snap dat je nu heerlijk even je eigen gang kan gaan. In een DT zitten is ontzettend LEUK maar is tevens ook zwaar omdat je altijd maar moet...... Ik weet het ;o)

    maar ik heb genoten van je kaart.
    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooh wat een mooi kaartje terug Inge !! krijg ook al terug zin in kaartjes maar zal nog even moeten doorbijten !!
    groetjes Karine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inge, love the adorable little girl and the vintage touches on your card!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh Inge, this is stunning. Love your layout and the sweet PI image so beautifully coloured. Hugs, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a sweet image and I love the color combo too!
    Hugs Jeanette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super lief kaartje weer, en idd even wat anders dan de Prima Flowers ;) Eline Pellinkhof blijft ook bij mij een van m´n favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is stunning! I love all the details you've added.

    Congratulations, your card is being featured today on the MFT Blog as one of Our Favorite Finds!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Inge,

    Eindelijk je blog gevonden, via jouw berichtje op mijn blog kon ik hier niet opkomen...
    Ik heb je blog even nagevraagd en zal je link mijn blog plaatsen hoor :) Het was een leuke kaart om te liften, leuk dat je zoveel Eline stempels hebt gebruikt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top