Friday Sketchers, #108 Happy Birthday

En nog maar één week dan is het hier vaakaansieee, ik kijk er naar uit! Het is vrijdag dus weer tijd voor een nieuwe Friday Sketch deze week gemaakt door.... moi. Ik sponsor deze week zelf en heb voor de winnares een heel gaaf surprise pakketje samengesteld:-D Dus doe gezellig mee maak een kaart met mijn schets en plaats de link naar je kaart onder --->DEZE<--- post.


De stempel die ik heb gebruikt is van Ladybug and Friends en stond al een hele tijd op mijn wishlist, het is één van mijn favoriete tekeningen van Elisabeth Bell door de lieve uitstraling die deze heeft. Ook het yummie designpapier wat ik heb gebruikt komt wederom van Ladybug and Friends.
Supplies
Accessories: Ladybug mini gardenias, Pretty Daisies snow, buttons, strass
Color Medium: Copic Sketch E00, E11, E13, W1, W3, B95, B97, E08, E09, E55, E53 and chalk
Tool: Quickutz and leave die

Now hop on over to the Friday Sketcher girls for more fab inspiration!
Have a great weekend!
Inge xx

25 opmerkingen

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe design team plekje Inge! Het papier en de stempels zien er geweldig uit.. niet goed voor mijn portemonee dat jij hier nu zit ben ik bang :S. Wat ben je ook weer geweldig geworden met je Copics joh! Het maakt ook niet uit wat jij in je handen krijgt he :), je maakt gewoon overal iets moois van. Erg gaaf weer!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch, prachtige bloemen , schattige stempel....kortom.....je kaart is weer waanzinnig leuk !


    Groetjes!
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat je ook maakt, met welke stempel/dessinpapier maakt niet uit, het is allemaal zo af! en......er is altijd zoveel te zien op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Inge,wat zijn je kaartjes weer prachtig!!!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit kaartje is weer een pracht geworden! En die stempel is helemaal fantastisch! Ik hou echt van jouw werk. Het is altijd in dezelfde stijl, maar jouw details blijven me steeds verbazen!
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje is weer helemaal geweldig mooi papier, schattige stempel
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Inge, mooie kleuren en het stempeltje is zo lieffff.

    Een fijne weekend.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is geweldig. Het dp is weer super idd! Wat een goed idee om deze stempel voor een verjaardag te gebruiken, dat kan heel goed. Ik vind het ook een gave... Je sketch is ook fab, ik hoop zeker mee te doen deze week, 'k moet vast nog wel een kaartje maken... ;-)
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card. Love the colors you have used. Have a good weekend.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic card! Love the layout this week. Great coloring too!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Just looooove your card and sketch, sweetie!♥ This image is just the cutest!

    It really was a big challenge for me to make my card following the sketch, I'm usually just a one-layer-girl, you know! *LOL* But it was great fun to make a card with lots of papers! *Ü*

    Have a fabulous weekend!

    And a big Congrats on the Netherlands winning against Brazil in South Africa today!!! =0)

    Big hugs,
    Aud

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous! :D
    It's also one of my favourite images. So lovely! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Inge,

    super is je kaart weer
    en die stempel............... GAAF echt heel mooi en heel leuk

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow inge, your card is so fanstastic and wonderful. thank you for such a funny sketch. love it.
    big hugs and a nice weekend.
    bea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inge, gefeliciteerd met je nieuwe DT job, zo verdiend!!!!!!!!!!
    je kaart is weer te mooi voor woorden, echt ''perfect in every way''!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gewoon prachtig weer Inge!! En wat een super leuk afdrukje! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card Inge - thanks for a great sketch!
    Have a wonderful weekend.
    Hugs
    Carole x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super gave kaart Inge ;0)
    Bedankt voor de mooie sketch!

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi kaartje Inge. Prachtig papier en een hele mooie sketch.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaart is weer schitterend! Ik geniet altijd erg van jouw creaties en na het zien van deze ben ik ook eens aan de slag gegaan met de chalenge van Friday Sketchers. De sketch was erg leuk en mijn bijdrage staat inmiddels op m´n blog ;-)

    Bedankt voor de inspiratie en een fijne zondag!
    Groetjes, Marjolijne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card Inge. I love the image and the sketch you've created for us all to use is amazing! Love all the layers!

    Hugs

    Kimmi x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Well this is another stunning creation!!! Love your mix of papers and this layout is fabulous! I hope I have time to play along!!
    :)kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I absolutely love your sketch...so much fun to work with! Your card is brilliant. Love the beautifully colored image!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top