Papilio stamps, christmas

Wat een drukke tijden zijn er weer aangebroken! Ik ren op het moment van hot naar her en moet eens wat gaan doen aan December planning;) Gelukkig had ik van de week nog wat avond uurtjes om bezig te zijn met de Card Art Card Kit die hoop ik inmiddels onderweg is of al is aangekomen. Wat is tie weer leuk he? Van de week kreeg ik ook mijn supergave Papilio DT pakketje van Malin binnen en natuurlijk moesten de stempels meteen beinkt worden, het eerste kaartje is gemaakt met Herman's returning from town.  Bepakt en bezakt met allemaal cadeautjes...spannend!
Het tweede kerstkaartje is gemaakt voor een vriendinnetje van Rachel, het lieve Papilio stempeltje heet Lida's Kitten. Ik heb haar jurkje gepaperpieced met papier wat in de Card Art Card Kit zit. Het is een leker fleurig geheel geworden.
Ik wens jullie allemaal een heel gezellig avondje morgen 5 december, wij gaan met de familie aan de gourmet. De cadeautjes liggen dit jaar onder de boom op verzoek dus de meiden hier moeten nog even geduld hebben;)
Inge xx
{Papilio stamps, christmas supplies}
Papilio Rubber Stamps: Herman's returning from town and Lida's Kitten
Paper: Card Art Card Kit
Accessories: Card Art Card Kit, twill
Tool: Quickutz and holy leaf die
Color Medium: Copic Sketch

14 opmerkingen

  1. woww Ing, wat zijn ze super, ja de kit is weer helemaal geweldig ben er ook mee begonnen
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaarten zijn dat! En weer zo mooi ingekleurd!

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieverds je kaartjes
    winterse groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Inge!
    These are utterly stunning!!!
    Love the colors and your fabulous coloring!
    I am about to sit down and have a play with these adorable images too!

    hugs,
    Jorunn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Both gorgeous cards Inge and so beautifully coloured!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 prachtige kaartje,super mooie kleuren de stempel van het 2de kaartje vind ik helemaal top.
    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Inge, heerlijke vrolijke kaartjes heb je gemaakt! Super hoor! Een heel gezellig sinterklaasweekend gewenst! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke vrolijke kerstkaartjes Inge ;o)
    Helaas hier nog geen kit, maar ik kan niet wachten.

    Veel plezier morgen, ik hoop dat jullie verwend worden ..

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awww your cards are both so cute! I love all the colors, and th epaper pieced dress is super awesome! Thank you! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke kerstkaartjes Inge, heel mooi! De stempeltjes zijn erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind ze prachtig, Inge, ben er helemaal weg van!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi there Inge :)
    Stopping by to tell you these cards borh rock :) They are supercute, love the colors you´ve chosen :) And as usual, your coloring is stunning as can be! Perfect!
    Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I missed these and they are so gorgeous the shading is perfect and your papers are fantastic, gorgeous stunning work hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top