Whiff of Joy Challenge #135 Hearts and Kraft

Een hele goedemorgen, vandaag weer eens een kaartje gemaakt met een Whiff Of Joy stempeltje van de Back 2 School Collection-Hitting the Books. Gelukkig is het hier nog niet zover pas begin September beginnen de scholen weer dus wij hebben hier nog heerlijk een paar weken vakantie! Kaartje is gemaakt met de Whiff Of Joy Challenge Hearts and Kraft in mijn gedachten én voor de maandelijkse Kanjerpost. De uitdaging is geen moeilijke combi, voor diegenen die mij al langer volgen weten dat ik gek ben op hartjes en Kraft cardstock:-) Het meisje is gestempeld met Versafine zwart, geembosd met clear embossing poeder en daarna met de heat tool verhit.  Ze is gekleurd met Mijn Tom Bow Markers, heerlijk relaxing werken met water en penseel. De hartjes zijn gestanst met de Hearts A Plenty Die-namics uit golfkarton.
Voor de binnenkant heb ik de MFT Big Greetings gestempeld op een Fishtail Flags STAX Die-namics en vastgezet met nietjes. Het prachtige Maja papier heb ik besteld bij 't Scrap Ateljeetje van Elly. Elly heeft een super collectie in haar (on-line) winkel vol met allerlei geweldige hebbedingetjes, ik zou zeggen heb je een vrij uurtje (of twee;-)) surf er eens heen je kijkt je ogen uit!
Een hele fijne dag nog allemaal,
Inge XX
Stamps: WOJ Hitting the Books, MFT Big Greetings | Die-namics: Fishtail Flags STAX, Mix and Match Banners, Hearts a Plenty, Royal Leaves | Paper: Maja Design, Kraft, Bazzill white cardstock, colored corrugated paper | Other: Tom Bow Markers, Paper flowers, brads, embossing folder Patchwork

13 opmerkingen

  1. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt! Ben vorige week op bezoek geweest bij mijn zusje in Breezand en heb voor het Scrapateljee gestaan, helaas wegens vakantie gesloten, echt jammer. Ook Oma Dee was dicht, ben ik ook een keer in het Noorden...Gelukkig bestaan er webwinkels!
    Fijne dag en gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Inge.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *sigh* I just love your work. (And your coloring.) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaarten met kraft altijd top, dus deze kan niet mis! Gaaf!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwwww !! supergaaf kaartje !! leuk dat je meedoet bij onze WOJ challenge. Ik hoop dat je een volgende keer weer meedoet. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a lovely card Inge. I adore the shading you did on her hair and all the different layers you used to put the layout together. Hope you are doing good and wishing you a fabulous evening.
    Katharina x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is je kaart super geworden en zo geweldig ingekleurd Helemaal top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous, Inge! I know, I always say that. I really love how you colour and put all these layers together. So beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card, Inge! I love your colour choice and all the embellishing is just beautiful. It looks so great how you combined all those layers. Thank you so much for joining us at Whiff of Joy Challenges :o).
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Inge, this is amazing! I love what a wonderful memory book you've created. Just gorgeous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! so stunning as always Inge!!! Gorgeous colouring and details! thanks for joining us at WOJ challenge! hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top