Fijn uiteinde en een Gelukkig Nieuwjaar!

De laatste uren van het oude jaar tikken weg en we beginnen al weer bijna aan een nieuw jaar. Helemaal fris en nog als een onbeschreven blad. Ik doe niet aan goede voornemens maar toch voelt het altijd lekker dat je als het ware weer opnieuw kunt beginnen. Traditioneel haal ik altijd verse tulpen in de eerst week van het nieuwe jaar, dan staan ze hier bij velen langs de weg te koop in een emmertje. Het is altijd het eerst sprankje voorjaar wat je in huis haalt.
2012 was een bijzonder blog jaar, met vele leuke ontmoetingen die voortvloeiden uit het bloggen en de workshops die ik ben gaan geven. Mensen die ik anders nooit gekend had maar via dit medium toch maar ben tegen gekomen. De samenwerking met Miranda van Bij Oma Dee die zomaar op mijn pad kwam en al tot zoveel geweldig leuke workshops heeft geleid en een nieuwe vriendschap die mij nu al heel dierbaar is. Vriendschappen met mijn vriendinnen die zich hebben verdiept, nieuwe vriendschappen met geweldige (blog)meiden, oude schoolvriendinnetjes die ik weer ben tegengekomen en die geen spat veranderd zijn hihi *lol* Ja 2012 was het jaar van de vriendschappen voor mij! Dankbaar ben ik ook voor Kim van MFT die mij de kans heeft gegeven om mij verder te ontplooien als stempelaar/kaartenmaker en zó ontzettend veel deelt. Voor het team van MFT allemaal stuk voor stuk zeer inspirerende en fijne meiden. En jullie mijn bloglezers voor alle lieve, spontane en supportende berichten. Zonder jullie zou het bloggen niet zijn wat het nu is, dank jullie wel!
Ik zeg proost...op het nieuwe jaar! Dat jullie allemaal maar een heel fijn, gelukkig, gezond, creatief, en inspirerend 2013 mogen hebben!
Inge xoxo

8 opmerkingen

  1. En voor jou hetzelfde Inge, alle goeds voor een gezond en creatief 2013! (Enne, dank je wel nog voor je mooie kaart!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groetjes en de beste wensen voor 2013!

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik proost graag met je op een geweldig 2013! Vond het ontzettend leuk je op de valreep van dit jaar nog in het 'echt' te leren kennen. Hopelijk volgen er in het nieuwe jaar nog meer ontmoetingen.
    Proost, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen voor een gelukkig, gezond, gezellig én creatief 2013!

    groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar!!!! Je hebt een heerlijk jaar om op terug te kijken!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker was het een leuk jaar, veel mensen leren kennen en een toppertje was de workshop bij jou en Miranda! Jij een heel goed 2013 gewenst!!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook een heel goed, gezond en creatief 2013 lieve Inge.
    Dank je wel voor de inspiratie die je mij geeft en voor alle prachtige kaartjes ;o)

    Liefs, Janneke ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt als een geweldig jaar, leuk! Hopelijk wordt 2013 ook weer zo een fijn jaar voor jou en voor ons... zodat we weer kunnen genieten van je mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top