LLD Accent It- Story Titles

Hallo en goedemorgen! Vandaag laat ik jullie een paar kaarten zien met als hoofdrol de LLD Accent It- Story Titles. Op het eerst gezicht zijn dit misschien geen Die-namics die je meteen op een kaart zou gebruiken maar meer voor een Journal of Project Life. Maar... de LLD Accent It- Story Titles staan zo geweldig strak op een kaart zeker in combinatie met een bijpassende tekst kan het juist erg mooi zijn! Deze kaart is bijvoorbeeld voor een geliefd persoon met de prachtige Chocolate Sentiments die je deze maand krijgt bij een besteding van $60 of meer bij MFT oftewel de Cherry On Top. Ik heb weer één designpapiertje gebruikt en voor de rest cardstock. De hartjes zijn gemaakt met de Notched Tag Die-namics. De Fishtails met de Fishtail Flags STAX Die-namics
Deze kaart met als titel Remember is voor mijn jongste, zomaar als ze weer een wedstrijd heeft op de manege. Vandaar het kleine Hoefijzer van de Country Charms, gewoon de kaart omwikkelen met Hemp Cord en het uitgestanste hoefijzer eraan hangen. Weer één designpapiertje en voor de rest diverse bijpassende kleuren cardstock. De gestempelde tekst komt van de Essential Sentiments en is gestempeld met Versamark, besprenkeld met wit embossingpoeder en daarna verhit met de heat gun. De leuke stud is van origine een Hot Fix steentje en heb ik hier opgeplakt met een glue dot.
En mijn laatste kaart kan voor een verre overzeese vriend/vriendin/familielid zijn vandaar het ankertje gestanst met de Sea Charms Die-namics. Weer de kaart omwikkelen met Hemp Cord en het ankertje eraan strikken. De tekst is gestempeld met Essential Sentiments. Het designpapier komt van October Afternoon en heeft zo'n mooie "oude "vergrijste houtnerf.
Dat was het weer voor vandaag, tot gauw!
Inge

2 opmerkingen

  1. Super kaartjes! Die story titles zijn echt heel gaaf op deze manier.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gaaf, Inge. Ik denk dat deze stansen a.s. zaterdag in mijn winkelmandje landen (-;

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top