Pillow Box, Thank You

Hee hallo, vandaag laat ik jullie het doosje zien wat gemaakt kan worden als Make and Take "Build A Box" dit weekend op de Midsummertuinfair te Hem bij de stand van Bij Oma Dee. Voor het doosje heb ik een stukje Bazzill Kraft genomen en uitgestanst met LJD Square Pillow Box Die-namics. Ik heb het doosje bestempeld met Hero Arts Cup O Joe en de LJD Spring Backgrounds (chevron) Daarna het doosje gevouwen en in elkaar geplakt. De mooie witte bloem is gemaakt met de Botanical Beauty Die-namics en Mulberry paper. Daaronder zie je een stukje van de Party Banner Die-namics welke ik door de helft heb geknipt omdat ie anders te groot is voor het doosje. De tekst is gestempeld op de Notched Tag Die-namics de tekst is van de bijpassende Notched Tag sentiments. In het doosje is plaatst voor bijvoorbeeld wat snoepjes. Ik heb hier gekozen voor chocolade hartjes. Wil je geen doosje maken? Dan kun je kiezen voor een superleuke sleutelhanger in rood, wit en blauw!
Tot en met 29 Juni kun je nog met 25% !!! Summer Sale korting winkelen bij My Favorite Things Stamps. Voor meer details hop je even verder naar het MFT Blog
Groetjes en wie weet tot ziens in Hem!
Inge

4 opmerkingen

  1. Leuk make and take-je heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!! Kheb er nu al zin in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Om te geven, maar ook om te krijgen. Ooit heb je van die 'verplichtingen' waar niet met lege handen naar toe kunt gaan. Zoiets is dan een hele leuke attentie.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top