It's a Good Day to Have a Good Day!

Klein presentje gemaakt voor een speciale knutselvriendin die de meest mooie kaarten maakt maar ook andere talenten heeft, zoals het creĆ«ren van prachtige sieraden. Van de week kwam ik zo'n zelfde soort idee tegen op Pinterest gemaakt door Brandy en heb er mijn eigen ding van gemaakt met natuurlijk MFT Stempels en Die-namics. (De kleine bloknootjes zijn gekocht bij de Action.) De omslag is gemaakt van het lekker stevige Bazzill Card Shoppe cardstock. De voorkant is versiert met Fishtail Flags STAX, Pierced Circle STAX en de LLD Insert-It Speech Bubble Frame Die-namics. De tekst komt van de Chalkboard Greetings stempelset en is met Steel Blue Inkt gestempeld.
Binnenin heb ik een vakje gemaakt waar eventueel wat centjes, leuk kaartje of tag in passen vastgeplakt met washi tape. En aan de rechterkant heb ik het bloknootje geplakt.
Verder heb ik de voorkant versierd met een Sweet Tooth knoop doorregen met Hemp Cord. En wat grote sequins vastgeplakt met dubbelzijdig tape. Hoop dat ze het leuk vindt :-)
Een hele fijne dag, ik ben te knutselen....doegieee!
Inge

10 opmerkingen

  1. Daar is Cornelie vast heel blij mee! Wat een leuk, mooi, stevig notitie-cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt Inge, ziet er weer geweldig uit. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooie gemaakt! Ook de kaarten hieronder zijn weer top!
    grtz. en fijn weekend, Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er superleuk uit! Als de ontvanger daar niet blij mee is, mag je er altijd eentje naar mij sturen haha!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan! En vandaag zelf er ook een gemaakt, nog leuker om te doen haha...Het was weer gezellig bij oma dee ;)! Ben je je kaartenmaak-block alweer te boven?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohw, wauw. Leuk gemaakt hoor. Ik vind de tekst zo leuk.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toen ik 'm zag liggen sprak het mij direct aan, zo leuk! En dan de verrassing er zelf eentje te mogen maken (-: Nogmaals bedankt daarvoor!
    Het was weer een gezellige dag!

    .. ben wel benieuwd naar je kaartje, je weet wel (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wordt m'n boekje met wishlist en andere "nodige" dingetjes voor het frutselen. Zo leuk weer om te krijgen! Super lief!
    Idd ook tof om er zelf 1 te maken! Weet nog niet aan wie ik h'm ga geven maar dat komt nog wel!
    Was weer een leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heey inge,

    het is een heel gaaf notitieboekje geworden!!! daar zal de ontvanger vast erg blij mee zijn.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What an awesome project Inge! Love all the fun patterned papers!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top