My Favorite Things Stamps, New Product Tour July!

Hee hallo en goedemorgen, vandaag de nieuwe produkt tour! Alle nieuwe stempelsets en Die-namics worden vandaag as we speak gereleased in de MFT Boutique  Meer details hierover kun je lezen op het My Favorite Things Stamps BlogMijn kaart van vandaag is gemaakt met Who's That Girl Bunches of Birthday Wishes. Een perfecte stempel voor alle feestelijkheden aangelegenheden en de ballonnetjes zijn zó leuk om te papierpiecen. Ik heb hiervoor het blokje van Simple Stories-Sn@p Color Vibe genomen. Het meisje is gestempeld op DCP Papier met Memento zwart en ingekleurd met Spectrum Noir Markers. Daarna heb ik haar jurkje en de ballonnen gepaperpieced. De schitterende zon op de achtergrond is de Sun Ray Die-namics uit Lemon Drop Cardstock gestanst. Voor een extra touch heb ik drie wolkjes gemaakt met de Jumbo Cloud STAX Die-namics gemaakt. Omdat de kaart er zo vrolijk uitziet heb ik een uitgestanste Happy van de Happy Birthday Die-namics erbij geplakt.
Voor meer inspiratie, HUGE prijzen(!) teasers en.... shoppen yahoooooo!!! surf gauw naar het My Favorite Things Stamps Blog.
Inge

15 opmerkingen

  1. Love the card with the sun rays and all the balloons. What a happy card. Thanks for the inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a cute idea to use the Sun Ray Die-namics with that stamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GREAT card with So much piecing and what a fun look you achieved with the sun rays in the background!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card! The sun ray die is perfect for it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love how you used the sun ray die as the background to the cute Who's That Girl stamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Inge. Ik vind je achtergrond heel mooi erbij passen. Erg leuk gedaan. Ook mooi gepaperpieced.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat onwijs tof gecombineerd al deze sets! wat een leuke vrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs leuke en prachtige kaart! Ik vind hem helemaal super!!!
    Een van mijn lievelingetjes ;-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig kaartje! Ben weg van die tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty! Great background, & that bunch of balloons looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Paper piecing - dat is het eerste waar ik aan dacht, toen ik dit stempelsetje zag. En jij laat het hier geweldig zien (overigens, de stempel ligt al op mij te wachten, hihi). Jammer dat de Party Balloon Die-namics/stamps niet te koop aangeboden worden buiten de USA

    Weer een leuke release

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card, Inge! I LOVE The Sun Ray Die-namics with her - so fun!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top