This Is Your Special Day!

Hallo en goedemorgen! Wat heerlijk he deze zomerse dagen, ik geniet er in ieder geval volop van. Vandaag een kaartje gemaakt speciaal voor de onverjaardag van Sandra. Vandaag hebben we (Cornelie, Miranda en ik) een knutselpartijtje bij haar en daar ze volgende week jarig is zijn wij alvast in feeststemming! Mijn kaart is gemaakt met de Party Balloons Die-namics die ik uit designpapier heb gestanst. (Let op!Deze set is een MFT Exclusive dus alleen te bestellen bij MFT!)
De ster op de achtergrond heb ik met een ster van de Star STAX Die-namics uit ribbelkarton gestanst. De tekst uit de LJD On The Line stempelset is op een uitgestanste Sentiment Strips 2 Die-namics gestempeld met Steel Blue. Achter de ballonnetjes heb ik met foam tape Hemp Cord geplakt en daarna geschikt op de kaart en opgeplakt. Ze worden onder de Sentiment Strips bij elkaar gehouden. Hier en daar wat sequins...klaar!
Voor de binnenkant van de kaart heb ik nog een ballonnetje uitgestanst, met foam tape opgeplakt. De tekst komt van de LJD On The Line stempelset en is gestempeld op een uitgestanste label van de Layered Label Die-namics met Steel Blue
Allemaal een héle fijne en gezellige dag gewenst!
Inge

14 opmerkingen

  1. heey inge,

    een supergaaf kaartje is het geworden!!! supermooi papier en die balonnen zijn echt superleuk. jammer dat ze alleen via MFT zelf te bestellen zijn want via america bestellen vind ik toch wel een beetje eng.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi! love this so much,the colours and detail are gorgeous.hugs Lou.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi geworden, Inge! veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inge, wat maak jij toch gave kaartjes! Slaak hier zuchten van bewondering :) maar het leuke is: ik krijg er ook telkens inspiratie van!

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wonderful card Inge. The balloon die is a definite "must-have". Love the colours and details.

    Hugs ~ Mette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kei leuk kaartje. Fijne dag vandaag.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. INGE!!! I ♥ this. great colors and the mix of patterns. so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje voor Samdra, lekker vrolijk ook. De balonnen vind ik geweldig.groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Prachtig papier ook. Hoop dat je een fijne dag hebt gehad vandaag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij was echt super Inge!! was weer zo gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je inspiratie-diep van de ene zaterdag is niet meer terug te zien, gelukkig!
    Wat is het een prachtkaart voor Sandra geworden, echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Inge, WAUW wat een te gekke combinatie van kleuren, prima lay-out ook. Zo mooi!! Geweldige kaart weer. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar zou je met recht direct van in een feeststemming komen! O ga je direct volgen!

    Groetjes,
    Josien

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top