Thank You For All You Do!

Hee hallo en goedemorgen, vandaag weer een kaart met een uitdaging van het Bij Oma Dee Blog. Cornelie heeft het DT uitgedaagd om een kaart met vellum te maken.Mijn kaart is gemaakt met als basis Bazzill Card Shoppe Cardstock. Ik heb de LLD Insert It 3 x 4 Notebookpaper uit vellum gestanst en bestempeld met Versamark en LLD Journal It For the Record. Wat wit embossingpoeder erover heen gesprenkeld en daarna verhit met de heatgun. (let op; heet! Dus vasthouden met bijvoorbeeld een pincet) De fisthails zijn uitgestanst met de Fisthail Flags STAX Die-namics en ik heb de Heirloom Label Die-namics gebruikt om de tekst van LJD Grand Greetings op te stempelen. De vlinder heb ik gemaakt met LJD Blissful Butterflies
-Binnenkant Kaart-
Voor de binnenkant van de kaart heb ik wederom een basis gemat met Bazzill Card Shoppe Cardstock. Label uitgesneden met de Traditional Tags STAX Die-namics. De tekst is op Vellum gestempeld met Versamark weer besprenkeld met wit embossingpoeder en verhit met de heatgun.
Click snel door naar het Bij Oma Dee Blog voor de creatie's van Sandra en Cornelie.
Fijne dag!
Inge

7 opmerkingen

  1. Het stempelen geeft ook een mooi effect op vellum. Super mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe het vellum achter de tekst 'om het hoekje komt kijken'! Ook leuk aan de binnenkant met het geembosste gedeelte! Weer een échte Inge, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kaartje Ing!! Prachtig effect het stempelen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is sowieso helemaal leuk, maar het gebruik van vellum op deze manieren maakt het nóg leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart!! En wat een leuke manier om het vellum te gebruiken!! Super!!
    Fijne dag, groet Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty Inge ;)
    Kom wel vaker langs om je prachtige kaartjes te zien maar geen berichtjes van mijn kant de laatste tijd. Sorry
    Maar ik geniet nog steeds Inge ...

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top