Clearly Besotted Stamps, Keep Calm


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag twee mini kaartjes gemaakt met Clearly Besotted Stamps Tasty Treats. Een schattig setje met allemaal High Tea lekkers, dus zó geschikt om een uitnodiging mee te maken voor een High Tea/koffieochtendje of voor bij een lekker kadootje.

Mijn eerste kaartje is gemaakt met als basis Bazzill Card Shoppe Marshmallow 10 x 10 cm. Daarop designpapier van Basic Grey-Persimmon. Op de tag gemaakt met de Pierced Traditional Tags STAX Die-namics heb ik met Versamark de tekst gestempeld, met wit embossing poeder bestrooit en verhit met de heat gun. Het Cupcakeje heb ik uitgestanst met de Tasty Treats Die-Collection, bestempeld met het cupcakeje en MFT Berrylicious en Kraft Premium Dye Ink. De kers is apart uitgestanst en bestempeld met MFT Paver Red en Hot Fudge. Nog wat enamel dots erbij en klaar!


Voor mijn tweede kaartje heb ik wederom een basis gemaakt van Bazzill Card Shoppe Marshmallow van 10 x 10 cm.Wat strookjes Basic Grey-Persimmon uitgesneden plus een tag met de Traditional Tags STAX Die-namics. Het cupcakeje heb ik nu op oranje papier gestempeld met Versamark, bestrooid met wit embossingpoeder en verhit met de heat gun, daarna uitgeknipt. De tag is met de mini aardbeitjes van de Tasty Treats stempelset in Kraft bestempeld, de tekst is met Hot Fudge op de tag gestempeld. De cupcake is op de tag geplakt met foam tape. Nog wat rhinestones erbij en ook deze is nu klaar voor mijn voorraadje mini kaartjes!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, enne...Keep Calm and Eat Cake, Yummie!
Inge

   

10 opmerkingen

  1. Wat leuk je kaartjes met tag erop!! Leuk thema ook.De kleurtjes blauw met kraft en blauw met rood zijn super!!!
    fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf! geweldige stempels en het papier vind ik ook om te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, deze set staat op mn verlanglijstje! Zo leuk! Je kaarten vind ik echt supermooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van deze set vond ik vooral de etagère zo leuk. Mooie kaarten heb je gemaakt met de set. En ook het papier is errug leuk (-: Van welk merk is het? (of lees ik erover heen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaartjes, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm, wat een lekkere, leuke kaartjes. Gaaf gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee superleuke/lekkere kaartjes! Mooi papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekkere en leuke kaartjes! Helemaal gaaf.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top