Happy Birthday to You!


Hee hallo en goedemorgen op deze druilerige dag! Gisteren een heerlijke dag gehad, wat is het toch speciaal dat er alleen al door het delen van een passie zoveel bizondere contacten ontstaan. Het was zó gezellig en daar dank ik mijn "cursisten" dan ook even heel graag bij deze voor. Sorry dat ik jullie zo hard heb laten werken hihi ;)

Vandaag van mij een Happy Birthday kaartje, om jullie alvast warm te maken voor het 2-Jarig bestaan van Bij Oma Dee wat Zaterdag 16 November van 10.00-17.00 in de winkel gevierd gaat worden met leuke actie's en kleine make and take's. Dus zet deze datum alvast in je agenda, het zal zéker de moeite waard zijn om tijd vrij voor te maken!


Kaartje is gemaakt met als basis Bazzill Card Shoppe Marshmallow, daarop een matje lichtblauw en daarop weer een matje van BSC Marshmallow welke ik heb bestempeld met de MPD Distressed Backgrounds en MFT Berrylicious inkt. De rondjes zijn uit Basic Grey Persimmon gestanst met Circle STAX set 1, de vierkantjes zijn uitgestanst met de Square STAX set 1.( Tip: Deze lay out is ook heel makkelijk te maken als je geen stansen hebt, gebruik dan je cirkel snijder en meet vierkantjes af met lineaal en snijmesje.)

De tekst is gestempeld met LJD Birthday Greetings en MFT Steel Bleu inkt. De grappige button is van Basic Grey aan de achterkant zit geen veiligheidsspeldje maar een foam dot zodat je 'm op de kaart kunt plakken. Ik zie op Pinterest de laatste tijd van die losse draadjes garen voorbij komen op kaarten en heb dit zelf gedaan door wat zilverkleurig garen te gebruiken. De Sugar Dots zijn van Prima Marketing


Voor de binnenkant heb ik weer de Square STAX Set 1 Die-namics gebruikt en een fishtail. Tekst komt weer van de LJD Birthday Greetings stempelset.

Ik heb voor dit kaartje  schets nr 123 gebruikt van Decontstructed Sketch

Ik wens jullie allemaal een héle gezellige (knutsel) dag!
Inge

   

7 opmerkingen

  1. Yes, feestdag staat genoteerd (-:
    Mooie kaart Inge (origineel, hè?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart, heel stoer! En zoveel laagjes, leukerderleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kaartje Inge, enne ik ga het ook steeds leuker vinden kaarten zonder inkleuren ( al blijft dat natuurlijk ook leuk) maar je inspireert om door te gaan hoor.
    Tineke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is weer top!!
    Ik heb op andere blogs van de kerstkaarten marathon gezien......wow wat een super kaarten heb je als voorbeeld gemaakt! Petje af hoor!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top