Jingle Bells, Jingle Bells....

-Card Size 4,25" x 5,5" Inch-
Goedemorgen! Afgelopen week ben ik gezellig een dagje naar Cornelie geweest. Lekker thee geleut, gekletst, gegierd :P en natuurlijk ook creatief geweest.

Kaartje hebben we gemaakt naar aanleiding van een schets, deze kun je hier vinden. Ik kreeg een érg leuk pakketje gevuld met Basic Grey kerstachtig papier, bijpassend cardstock en.... heb er een kerstkaart mee gemaakt, hoe verrassend hahaha ;)

De ster is gemaakt met een Nestabillitie en omwikkelt met zilverkleurig garen.Het groene achtergrondje is geembost met een Cuttelbug embossingfolder Snowflakes Spots waar ik mij ongans naar heb gezocht maar deze blijkt niet meer te krijgen te zijn *grrrr* Heeft iemand deze nog ter overname, ik hoor het graag! Het tagje is gemaakt met Clearly Besotted Stamps Tag Along Die Collection en bestempeld met de bijpassende Tag Along stempelset. Hier en daar nog wat enamel dots en sequins...klaar!


Ik mocht ook nog bovenstaande prachtige armband maken, ja écht zelfgemaakt onder leiding van de juf...privéles! Ben er helemaal gelukkig mee, hij gaat ook zoooo om met de Kerst, lekker feestelijk en veel glim. Mooi is tie he, drie rijen prachtige kralen onder elkaar. De bedel en mooie "sluiting" maken 'm helemaal af, dank je wel Cornelie dat ik 'm toch nog heb kunnen maken *blij*

Hele fijne Zaterdag allemaal, ben erg benieuwd naar het postje van Cornelie wil natuurlijk weten hoe haar uiteindelijke kaartje eruit ziet dus dat word stalken vandaag;)
Inge.

5 opmerkingen

  1. Super leuke kaart en een prachtige armband! Ja hebben jullie zo gegierd? Haha, heerlijk woord. Klinkt als een gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke post! Het was dan ook een heerlijke dag woensdag. En wat heb je de armband mooi op de foto gezet!
    Erg leuk is je kaart, dat blingdraad is een leuk detail!
    Nou mijn post is ook klaar hoor, kan je eindelijk m'n kaart zien!
    Nou doegie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie het gezellig gehad, dat zijn topdagen he!? Prachtig is je armband, wat zal ie mooi staan met kerst. En je kaartje is ook weer top!
    Fijne weekend, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje zeg, en je armband is ook heel mooi geworden., Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Inge, zo te lezen hebben jullie een heerlijke dag gehad! Met ook nog een super resultaat, een pracht kaart en een geweldig mooie armband, jij bent helemaal klaar voor de kerst! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top