MFTWSC187, Hello

-Card Size 4,25" x 5,5" Inch-
Hee hallo, vandaag op mijn blog een kaartje gemaakt met My Favorite Things Stamps schetsnummer 187

Mijn kaartje is gemaakt met Smooth White als basis met daarop een laagje Hot Fudge en Sno Cone cardstock. De fishtail is uit Grout Grey cardstock gestanst met de Jumbo Fisthail Banner Die-namics en bestempeld met de Confetti Background en MFT Hybrid In Grout Grey. De grote tekst ballon is gestanst met de TRANSFORM-ables Say Hello Hier en daar heb ik nog wat enamel dots en bling geplakt.

-Inside Card-
Voor de binnenkant van de kaart heb ik de TRANSFORM-ables Say Hello uit Kraft cardstock gestanst en met MFT Premium Dye Ink Hot Fudge en teksten van LJD Celebrate You bestempeld

Doe gezellig mee en plaats je gemaakte kaart met deze schets op het MFT Blog!Je hebt de tijd tot en met volgende week Dinsdagavond. De wekelijkse prijs is een een gift voucher van $ 15 maar als je een kaart maakt met MFT producten dan heb je de kans om een gift voucher van $20 te winnen! Succes :D

Allemaal alvast een héle fijne avond!
Inge

   

2 opmerkingen

  1. prachtige uitwerking van de schets!!! Mooie kleurtjes!! Ik vind de namen van de kleurtjes zo gaaf, haha....alleen daarom al zou ik voor deze kleurtjes gaan.
    geniet de dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top