MFTWSC189, Happy!

-Card Size 5,5" x 4,25" Inch-
Heeee hallo en goedemiddag. Vanochtend heb ik even gestoeid met de wekelijkse schets van MFT nummer 189. Loop onwijs achter door de vakantie maar wilde toch een kaartje maken met deze gave schets.


Kaartje is gemaakt met als basis MFT Sweet Tooth Cardstock daarop heb ik een laagje uitgestanst met het stitched panel van Blueprints 13 Die-namics. Ik hou van het wit-op-wit effect maar dat weten jullie denk ik al wel een een tijdje :P De fisthails zijn gestanst met de Fisthail Flags STAX Die-namics. De Happy tekst is gestanst met de Happy Die-namics en daarbij heb ik een bijpassende tekst gestempeld met Happy Everything stempelset. Het bloemetjes heb ik uit kraft cardstock gestanst en flink verkreukeld.

-Inside Card-
Mooi oranje is niet lelijk en hoewel ik niet echt een fan ben van oranje geeft het soms wel een heel fris en vrolijk effect. De teksten komen van de Happy Everything stempelset.


Doe gezellig mee en plaats je gemaakte kaart met deze schets op het MFT Blog!Je hebt de tijd tot en met volgende week Dinsdagavond. De wekelijkse prijs is een een gift voucher van $ 15 maar als je een kaart maakt met MFT producten dan heb je de kans om een gift voucher van $20 te winnen! Succes :D

Allemaal nog een fijne dag!
Inge

   

5 opmerkingen

  1. Woww!! Supermooi kaartje Ing!! Ik ben ook geen fan van oranje maar dit is wel heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier geen oranje fan...maar als detail, en samen met die andere kleuren juist weer heel stoer! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oranje... nee ook niet mijn kleur. Maar zo hier en d

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oranje... nee ook niet mijn kleur. Maar zo hier en daar als accent zoals jij zo mooi doet op jouw kaart vind ik het wel leuk! Leuke uitwerking van de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the kraft! Nice take on the sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top