9 september 2014

Saying goodbye...a Tribute to MFT

-Warning, long post!-
Ja helaas je hebt het goed geraden, dit is mijn aller-allerlaatste post als My Favorite Things Stamps Design Team Member. Ik schrijf dit met gemengde gevoelens omdat de afgelopen 4 jaar voor mij een geweldige tijd zijn geweest designende voor MFT. En nu is het tijd om afscheid te nemen en geloof mij dit was een onwijs moeilijke beslissing! Zoals een aantal van jullie vast al hebben gelezen werk ik sinds begin dit jaar ook als Stampin'UP! demonstrator. In Juli ben ik officieel uitgekozen als Artisan Design Team Member. Een geweldige eer en een fantastische kans om als enige in Nederland en één van de 16 designers in de wereld een jaar lang Stampin'Up! als Artisan Design Team Member te mogen vertegenwoordigen. 

Dit houdt oa. in opdrachten maken, voorbeelden fabriceren wat naast het geven van workshops/party's en het maken van Clubkits enorm veel tijd in beslag neemt. En hoe graag ik ook met MFT verbonden blijf als DTM moet ik ook realistisch blijven. Er zitten maar 24 uur in een dag, naast mijn gezin is het niet haalbaar om alles even goed te doen hoe ongelofelijk graag ik dat ook zou willen. Dus vandaag een afscheids berichtje met een aantal projectje van de afgelopen 4 jaar. Kim, Jody, Julie en alle de DT members, dank jullie wel voor de fantastische en creatieve jaren!!! MWAH!

Hieronder een overzichtje van een aantal van mijn favorieten van de afgelopen 4 jaar, enjoy!

-2011-
Is ze niet schattig deze Pure Innoncence, "you're amazing"...

-2010-
Eén van de allereerste projectjes met een MFT stempel, speciaal gemaakt voor Sandra die in 2010 een puppy kreeg...puppy hugs.

-2011-
Hieeejaaaaa, gewoon een geinig kaartje, met veel blauw en kraft. Ik hou ervan!

-2012-
á La Modes blijven gaaf om te kleuren en te gebruiken op een kaart...don't worry be happy!

-2102-
Toe Lisa Johnson het MFT Design Team kwam versterken ook als stempeldesigner was ik onwijs blij! Lisa maakt zulke onwijs mooie sets!

-2012-
Nog een setje van Lisa, deze keer voor pasen.

-2012-
Jeeeeeh! Onze eigen Nederlandse Pure Innocence mét nederlandse tekstjes uiteraard met klompjes! Nog steeds verkrijgbaar overigens als Pure Innocence Around The World

-2013-
Kleuren op Kraft met Prisma Color Pencils en een lief Pure Innocence meisje, Cute as a Button

-2013-
Weer een kaartje met twee Lisa Johnson stempelsets, LJD Bitty Banners en LJD Birthday Greetings

-2013-
Treu! PI Crafty Friends are the Best Friends!

-2014-
Fleurig, kleurig en gewoon...LIEF PI Love is in the Air

-2014-
Een speciale kaart voor een speciaal meisje die een afschuwelijke tijd moest en nog steeds moet doormaken...PI Sending Big Hugs

En last but not least...

-2014-
En zo is het maar net! LLD Geek is Chic

Tot ziens voorlopig! Wil je mij en mijn Stampin'UP! avontuur blijven volgen, klik dan even door naar:

Heel veel liefs, en dank jullie wel mijn trouwe bloglezers ook voor jullie een MWAH! voor al jullie lieve woorden en support de afgelopen jaren!

Inge

43 opmerkingen:

  1. Oooh, wat is dit jammer! Ik vind jouw werk voor MFT fantastisch. Nou ja, jouw werk in het algemeen natuurlijk, maar zoals jij de producten in 'de etalage' zet... daar word ik hebberig van! Ik heb meerdere malen iets op mijn wishlist gezet (en afgevinkt) doordat ik overtuigd werd van de must om iets te hebben na het zien van een creatie van jou. Ik snap je keuze helemaal, maar het is voor MFT zeker een gemis dat jij nu stopt. Gelukkig ben ik ook fan van jouw SU-werk... dus geniet ik op je andere blog lekker verder. ;-) (Wat ga je nu met dit blog doen?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Miranda,

      dank je wel, lief! Mijn blog blijft gewoon open, wie weet tzt plaats ik weer wat als de tijd het toe laat :D

      Hartelijke groetjes, Inge

      Verwijderen
  2. Ooohh Ing wat 'n mooie afsluiting! Dit is 'n hele moeilijke beslissing.....Dank je wel voor alle geweldige kaarten, projectjes etc..... en vooral voor heeeeel veel inspiratie!

    Puppy hugs kaartje hangt nog op mijn kaartenhanger en het doosje is nog steeds gevuld met
    hondensnoepjes ;)

    Dikke kus!! XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel San,

      heel graag gedaan!
      Naaah heeft Bobje niet eens z'n snoepies gekregen! Ze zullen nu wel muf zijn nu na al die jaren hihi.

      Kus terug!

      Verwijderen
  3. Oh my . . . MFT is truly going to miss you. But, congratulations on your new adventures.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dit is een afsluiter met een knal..ik heb altijd genoten van je kaarten e.d. op dit blog en hierdoor is het ook zichtbaar dat het zeker een moeilijke beslissing. Dank je wel voor het delen en het inspireren....

    diaan x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diaan en heel graag gedaan!

      Liefs,
      Inge

      Verwijderen
  5. All the best but I am so sad to see you leaving I love what you do with MFT products <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. So sorry! Thanks so much Lyn :o)

      Warmly,
      Inge

      Verwijderen
  6. congrats on the SU award! what a great opportunity. looooove your work, Inge. always have. all the best, you'll surely be missed on the MFT DT!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks so much for your sweet words Lisa :o)))

      Warmly,
      Inge

      Verwijderen
  7. Jeetje Inge, wat een beslissing! Vast een hele moeilijke, want wat moet het geweldig zijn (geweest) om in het DT van MFT te zitten en met die gave spullen kaarten te maken. Maar waarschijnlijk ook een hele verstandige beslissing. Wat zal ik jouw blog en kaartjes missen! Gelukkig ga je verder met SU en is ook daar jouw eigen stijl duidelijk te herkennen. Ik ben en blijf fan :) Liefs en tot zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het absoluut Ellen, ik heb het zo naar mijn zin gehad de afgelopen 4 jaar! Dank je wel voor je lieve woorden zie je zondag, heb er zin in!

      Liefs,
      Inge

      Verwijderen
  8. oh, no! what am I going to do without seeing your MFT projects?! will miss your MFT inspiration, but looking forward to following your new SU adventure! hugs & love, Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks so much for your sweet words Stacey!

      Warmly,
      Inge

      Verwijderen
  9. Congrats GF! What an amazing thing and quite an honor! I am sure this will not be good bye, but just see ya later!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awww that's so sweet, thanks Wendy! See ya... :D

      Warmly,
      Inge

      Verwijderen
  10. whaaaa wat jammer Inge, maar ook wel begrijpelijk hoor, ik heb altijd genoten van je kaartjes
    en ik blijf je gewoon volgen
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rian, leuk om te lezen :D

      Hartelijke groetjes,
      Inge

      Verwijderen
  11. Wat jammer Inge maar een begrijpelijke keuze. Ik blijf je natuurlijk gewoon volgen want ik blijf een enorme fan! Veel succes met SU!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin :D

      Hartelijke groetjes,
      Inge

      Verwijderen
  12. Wat kom ik hier altijd met plezier, heerlijk je eigen stijl, en zóoooo veel inspiratie als jij altijd maar hebt. De releases volgde ik altijd hier. Knap om te zien wat je daar altijd mee maakte. Dat de beslissing niet makkelijk was dat kan ik me zo goed voorstellen! Maar je moet het zelf ook vol blijven houden!
    Je zal het zeker een hele tijd blijven missen, dat geloof ik graag. Gelukkig hoeven we jou niet te missen, en ik wil je daarom verder heel veel succes wensen met SU!
    Ook van mij een dikke kus!
    Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je ontzettend lieve reactie Cornelie!

      Hele dikke kus terug en tot gauw :D
      Inge Xx

      Verwijderen
  13. So Sad!!! I love your work here. I'm sure it wasn't an easy decision. I will miss all your lovely inspiration here but thank you so much for it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks so much for your sweet and kind words Wendy :o)

      Warmly,
      Inge

      Verwijderen
  14. Hi Inge... ek gaan beslis die mooi kaartjies van jou mis. Hulle het my veel plesier hier in Suit-Afrika gebring. Dankie dat jy dit met ons deel en alle voorspoed met die nuwe uitdagings. Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sharon voor je lieve reactie, ook al wonen we heel ver van elkaar vandaan ik begrijp precies wat je schrijft :D

      Hartelijke groetjes vanuit Nederland,
      Inge Xx

      Verwijderen
  15. Ach Inge wat jammer. Maar het is inderdaad begrijpelijk dat 2 design teams wel erg druk is. Ik heb altijd erg genoten van je kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is jammer heb zeer van je werk genoten met mft ben benieuwd naar je niewe creaties

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Dina :D

      Hartelijke groetjes,
      Inge

      Verwijderen
  17. You have such an amazing style! Looking forward to seeing more of your beautiful Stampin' Up creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kiezen is moeilijk, maar je kan niet blijven tobben, daar word je alleen maar moe van.
    't Was altijd genieten van jouw MFT kaartjes!
    Succes verder, en vooral veel plezier met wat je doet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve reactie Godelieve ^_^

      Hartelijke groetjes,
      Inge

      Verwijderen
  19. Och wat jammer. Je was toch een van mijn favorieten en ik vond het altijd leuk om ook iets in het Nederlands te kunnen lezen bij mft. Snap dat het een hele moeilijke keuze was, maar zo'n uitdaging kun je natuurlijk niet laten liggen en je gezin is ook heel belangrijk. Ik wens je heel veel succes bij Stamping'Up en ik zal zeker je blog blijven volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Patricia, dank je wel voor je lieve complimenten!

      Hartelijke groetjes, Inge

      Verwijderen
  20. Ik had het al van jezelf gehoord, maar wat is het toch jammer dat je deze beslissing hebt moeten nemen. Het is zoals je zegt, je kan niet alles doen, en soms moet je geen leuke beslissingen nemen. Wat heb je in die jaren toch veel gave projectjes mogen maken voor MFT. Het is en blijft dan ook een super merk en een van mijn favorieten. Maar je moet je nu focussen op ook hele mooie dingen. Ga zo door Inge met mooie dingen maken en mensen zoals ik, te inspireren. Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Ingrid, dank je wel voor je lieve woorden ^_^

      Hartelijke groetjes,
      Inge

      Verwijderen
  21. Wat een mooi overzicht van allerlei prachtige creaties! Vind het altijd leuk om even bij je te neuzen en vind je maaksels te gek! Soms werd ik een beetje hebberig (*lees; jaloers), omdat je altijd van die gave materialen voor handen had/hebt...... Maar SU is (OOK!) erg leuk, dus ik houd je blog in de gaten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Colien :D

      Hartelijke groetjes,
      Inge

      Verwijderen
  22. Love your projects, both with the cute girls and also with only text & decoration.

    BeantwoordenVerwijderen