Meow, just for you


Hi en goedemorgen, hee ja alweer een nieuwe blogpost wauw. Eerlijk gezegd ben ik niet meer te stoppen hahaha. Verleden week belande BB I Knead You op mijn deurmatje vanuit de US en oh wat zijn deze stempeltjes superschattig!

Ik heb een 10 cm x 10 cm kaartje gemaakt en met diverse Blueprints vormen uitgestanst. De grote rechthoek is bestempeld met de Writing Tablet Background. Op de tag heb ik het muisje half gestempeld en gekleurd met Copics. Het poesje plus tekstbubbel zijn gestanst en gestempeld. Poesje is gekleurd met Copics.


Voor de binnenkant van de kaart heb ik wederom een poesje van de BB I Knead You stempelset gestempeld, gestanst en gekleurd, bijpassende tekst erbij en klaar!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag, enne tot morgen! Want jawel dan weer een oude vertrouwde bekende post, terug van weggeweest ;o)

Inge

11 opmerkingen

  1. Oh, deze stempeltjes zijn inderdaad super schattig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je lekker bezig! Leuk! Wat een eeeenige stempels, super lief! Leuk mini kaartje heb je er mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat een lieverd is dit! en ik vind het echt leuk dat je ook op je oude vertrouwde blog weer aan het posten bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!! Wat een súper cute kittens, en wat een gaaf kaartje heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi en zo lief !! Super !!
    Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zó schattig!! Ik ben verliefd........;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk! Ik heb ze ook....maar ik moet nog beter leren inkleuren.....;)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top