MFTWSC224, Good Days Start With Coffee


Goedemorgen! Vandaag een kaart gemaakt met MFTWSC224 in combinatie met de LLD Perk Up stempelset en bijbehorende Die-namics (L-O-V-E!)

Ik heb de lay out gemaakt met behulp van de LLD Office Supplies, uit twee kleuren heb ik de basis gestanst en op het donkergroene gedeelte heb ik met de prachtig gedetailleerde Damask Background gestempeld. De koffie cup is gestanst met de LLD Coffee Cup Die-namics Achter de koffiebeker zie je LJD Scribbles Die-namics en het tagje is gestanst met de Tag Talk Die-namics


Voor de binnenkant heb ik dezelfde schets gebruikt maar nu heb ik een pocket gemaakt van het warm oranje dus je kunt er bijvoorbeeld een gift card inschuiven van je lokale thee/koffie adresje.

Ik wens jullie allemaal een fijn en gezellig weekend!
Inge




7 opmerkingen

  1. Leuke kaart, mooie kleuren! En een goed idee om zo'n vakje te voorzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, die achtergrond is gaaf zeg! En zo'n pocket is altijd een leuke extra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf dit een geweldige stempelset vinden, zo veelzijdig ook.Je kaartje spreekt mij dan ook erg aan. Leuk detail de extra pocket!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart!!!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die achtergrond stempel gaaf! Superleuk kaartje weer Ing!
    Fijne zondag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi en prachtige kleuren!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this card!!! The colors together rock! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top