MFTWSC231


Woohoo bijna weekend en ik hoop dat het dan net zulk mooi weer is als vandaag, genieten!

Vandaag een kaart gemaakt met MFTWSC231, een hele leuke lay out weer. Als basis uiteraard wit cardstock :P Daarna heb ik met diverse vormen de lay out gemaakt zoals de schets aangaf. Het vierkantje heb ik gestanst met Die-namics Stitched Square STAX, daarop heb ik gestempeld met Tiny Stars Background. Hele kleine mini sterretjes die prachtig afdrukken! De Happy tekst is favoriet omdat hij bij zoveel gelegenheden gebruikt kan worden en is gestanst met de Happy Duo Die-namics. Tagje komt van Blueprints 2 Die-namics en is bestempeld met een tekstje van LLD Count The Stars. Wat enamel dots en bling maken het kaartje weer helemaal af.


Doe gezellig mee, je hebt tot volgende week dinsdag tijd om je kaartje te plaatsen om kans te maken op een gift voucher van $15 en als je alleen gebruik maatk van MFT producten zelfs van $20!

Ik wens jullie een hele fijne en gezellige dag,
Inge




3 opmerkingen

  1. Ik word er heel "happy" van ;) superleuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw stijl is zo herkenbaar. Gaaf kaartje weer!
    Heb je de sterren achtergrond in een kleurtje gestempeld of met een clearstamp?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Mary, ik heb de achtergrond gestempeld met een bijpassend kleurtje inkt maar het kan uiteraard ook heel goed met Versamark. Groetjes :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top