MFTWSC233, New Adventure!


Woensdag dus weer tijd voor een nieuwe schets op het MFT Challenge Blog!


Deze schets is uitermate geschikt om een schudkaartje te maken en dat heb ik dan ook gedaan. Basis is wit cardstock met daarop een laagje paars en wit. Het frame van de schudkaart is gemaakt met de Rectangle Frames Die-namics. Het meisje is Birdie Brown's Adventure is Calling en ze is gekleurd met Copics. Ik blijf het zeggen maar deze stempeltjes zijn zo ontzettend leuk, kijk haar nou staan met haar koffertje en rode wangetjes. Op weg naar een nieuw avontuur! Het rondje achter haar is gestanst met de Zig Zag Stiched Circle STAX Die-namics.

Doe gezellig mee, je hebt tot volgende week dinsdag tijd om je kaartje te plaatsen om kans te maken op een gift voucher van $15 en als je alleen gebruik maatk van MFT producten zelfs van $20!

Ik wens jullie een hele fijne en gezellige dag,
Inge




4 opmerkingen

  1. En ik blijf het ook zeggen...je kaartje met dit geweldige stempeltje is zo leuk!! Toffe kleuren! Yes... Zaterdag is het zover, gaan we weer "meeten". Heel veel zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje! Geweldig van kleur en dat meisje met haar koffertje... enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart! Ik vind hem echt kei leuk 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just so sweet! I love the colors you chose and that you made it a shaker, that cute little stapled on flag is so fun!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top