Sweet Friends...


Vandaag een postje gemaakt voor lieve vriendinnen overzees. Drie verpakkingen met daarin verstopt een lekkere chocolade reep. Althans, ik hoop dat ze het lekker vinden hahaha.

De verpakking gemaakt van wit cardstock en deze versiert met strookjes designer series papier uit de Dots & Stripes Neutral Paper Pack en het Calm & Cozy Chevron Paper Pack. Verder heb ik de Tag Builder Blueprints 4 Die-namics gebruikt om de figuurtjes uit te stansen.


Mmmh lekker Milka met rozijntjes en nootjes!


De Milka reep zit verstopt in de wrap.


Drie op een rij, daar gaan ze op reis....Bye, have a save trip :P

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige dag,
Inge



5 opmerkingen

  1. Dat is nog eens leuke post!! Gaaf gemaakt weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was ik maar postbode, dan had ik stiekem een hapje genomen van dit lekkers! Heel leuk en mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Af en toe neem ik graag een reepje chocolade en dan is deze één van mijn favorieten: noten hmmmm!
    Ziet er heel mooi uit, Inge! Ik hoop dat ze de reis goed doorstaan (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk vinden ze zo'n reep lekker :) En mooi natuurlijk, nu ie zo gaaf verpakt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chocolade is altijd welkom, superleuk! De Tagbuilder staat al op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top