A Very Merry Christmas


Goedemorgen! Afgelopen zaterdag ben ik met mijn vriendinnetjes Carla en Sandra naar Doe @ Ding afgereisd om daar een verrassingsworkshop bij te wonen, yay zin in!

Vroeg op en een flinke rit maar al met al waren we er eigenlijk zo. We werden hartelijk ontvangen door Marlous en haar team, na even snel rond te hebben gelopen in de supermooie en grote winkel werden we aan het werk gezet door Angela.
Zij had voor ons een geweldig voorbeeld gemaakt (welke je kunt zien op de FBgroep van Doe @ Ding) een MDF kerstklokje versiert in vintage stijl met een schudelementje en... een MFT elfje. Ha! Toen kon mijn dag al niet meer stuk ;o)

-photo credits Doe@Ding-

Tussen de workshops door werden we verwend met een High Tea en een overheerlijke lunch met allemaal luxe hapjes....yummie! Na de lunch liet Astrid ons zien hoe je een wintertafereeltje kon maken. Daarna hebben we uiteraard nog even lekker geshopt en zijn daarna weer huiswaarts gekeerd. Het was absoluut voor herhaling vatbaar!

Ik heb het klokje nogmaals gemaakt maar nu met alleen MFT materialen, Het is een schattig elementje geworden voor de kerst. Dank je wel Angela voor de inspiratie!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag,
Inge



8 opmerkingen

  1. Jaaaa wat was het n gezellige dag! Superleuk is je klokje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had het al verteld hoe leuk het was! Tof om je creatie te zien, zo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na alle enthousiaste verhalen nu dan ook nog deze prachtige kerstklok! Zo leuk, zeker met dat MFT-elfje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je genoten heb....

    Warme Groetjes,
    Aniet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het ook gezellig dat jullie er waren en wat heb je er weer wat leuks van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gezellig uit en mooi kerstklokje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk klokje! Heerlijk toch om zo geïnspireerd te worden op een gezellige workshopdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Inge
    Wat een prachtig klokje, dat MFT elfje is heel erg leuk.
    Ik heb een kaartje van je gelift (van 4 januari 2013 gevonden via pinterest), natuurlijk heb ik doorgelinkt naar die blogpost van je zodat iedereen kan zien waar ik mijn inspiratie vandaan heb, je maakt supermooie kaarten en ik denk dat ik nog wel eens iets van je zal liften.
    Een heel fijn weekend, lieve groetjes Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top