MFT Februari Release Countdown Day 4!

Hallo en goedemorgen!
Het is weer ouderwets tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf aankomende week dinsdag 2 februari om 10.00 PM


De stempelset die ik vandaag heb gebruikt en één van mijn favorieten van deze release. Recipe for Happiness, zoveel mogelijkheden met deze set als je het leuk vind om eetbare cadeautjes te geven! En als je niet van inkleuren houdt, bij deze set hoef je minimaal een kleurmedium te gebruiken om toch een onwijs gaaf resultaat te behalen! Dan houd je het koksmutsje en zijn jasje gewoon wit ;o) Ik houd wel van kleuren dus heb de kok eerst uitgestanst met BB Recipe For Happiness Die-namics daarna bestempeld met de Recipe for Happiness stempelset en gekleurd met Copics.

Basis van de kaart is Smooth White cardstock met daarop een prachtige blauwe laag Blue Yonder Prestige cardstock welke ik heb bestempeld met Distressed Patterns. Het stippeltjes papier komt uit het Painted Prints Smitten blokje. De tekst heb ik in stukjes geknipt anders paste het niet in de tekst bubbel ( Photo Booth Props)


Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge



25 opmerkingen

  1. ohhh super leuke kaart is sit , en geweldig die kok.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! Dit is misschien wel een set voot mij: weinig kleurwerk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart zeg zo met die gezellige kok. Bakken maar en kaartje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your card design as well as the colors you used.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So well designed and coordinated. Lovely card!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card....love your color choice!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Souper combination of elements and color!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze stempelset is echt "souper" cool. Je kaart vind ik prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, doet me denken aan de kok van de Muppet show! Erg leuk! Niet aan die kok, ook je kaartje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love all the stacked papers and paint splats peeking out!! Fabulous card!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card and impeccable layering. Totally love the Recipe for Happiness stamp set.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card and I love the color choice too.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. No matter what colors are chosen for this stamp set, it always comes out looking amazing. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love your card. The design is great.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your card designs are always so interesting. Love this card.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje weer! Veel laagjes en toch weer strak. Leuk ook dat accent met de nietjes! Ik geef graag etentjes dus wellicht is de kok-set ook wel wat voor mij! (ha ha alsof ik een excuus nodig heb deze leuke set te kopen..)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. fantastic color choose for your card!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great job on this card! You did an amazing job with the layout and colors. TFS!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top