MFT Color Challenge #39


Hello, hello, een kaartje met MFT kleurenchallenge #39 vandaag. Helemaal cool deze kleurtjes bij elkaar. Ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om te proberen papieren kwastjes te maken. Kimberley heeft hier een onwijs leuke video van gemaakt en wauw het is mij in één keer gelukt om deze twee kwastjes te fabriceren. Ja mensen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Meestal belanden proef exemplaren in de prullenbak maar nu huppakee twee klaar in 10 minuutjes!


Kaartje heeft als basis Smooth White cardstock met daarop verschillende laagjes gestanst met Blueprints 13 Die-namics. De kwastjes zijn gemaakt met de Die-namics Fringe, een toppertje! Geen gehannes met een Fringe schaar.

Doe je gezellig mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje HIER plaatsen en kans maken op een MFT Voucher van $15 gebruik je MFT producten dan maak je kans op een voucher van $ 20 Je hebt tot en met 24 februari de tijd om je kaart te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie een hele fijne dag!
Inge



5 opmerkingen

  1. Super leuk Inge! Die video had ik van de wek al gezien en toevallig vanmiddag aan het oefenen geslagenen yep, gelukt..... zo leuk!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die kwasjes tof zeg, ik ga kijken! En uiteraard, je kaartje is weer superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zeg, die kwastjes! Super kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous! So glad you were able to make them easily!! Thanks for sharing!! Hugs!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke kleuren en kwastjes !

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top