MFT Color Challenge #40


Verjaardagskaartjes allert! Omdat mijn voornemen is om veel meer verjaardagskaarten te versturen in plaats van een ongezellige social media felicitatie moet ik ook mijn voorraad bij houden. Dus Sending Happy Your Way Friend...Happy Birthday to you ( in de binnenkant van de kaart) Ik heb kleurtjes gebruikt van de MFT Color Challenge #40. Hele zachte pasteltintjes, om het geheel niet al te zoet te maken heb ik een zwarte tekst plus spettertjes gestempeld.


Doe je gezellig mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje HIER plaatsen en kans maken op een MFT Voucher van $15 gebruik je MFT producten dan maak je kans op een voucher van $ 20 Je hebt tot en met 9 Maart  de tijd om je kaart te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie een hele fijne dag!
Inge



3 opmerkingen

  1. Reken maar dat je happy wordt als je zo'n kaartje krijgt! Dat blokje met Homespun Gingham papier... zo ontzettend gaaf! Het is bij mij al enigszins op aan het raken en dat gebeurt eigenlijk niet zo vaak met paperpads.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mee eens....je zal zo 'n kaartje maar op je mat vinden! Supermooi deze pasteltintjes! Ik hou ervan! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik ben het er ook erg mee eens. Felicitaties via facebook vind ik niet leuk, ben gek op kaarten als ik jarig ben, en zomaar ook. Daar word ik blij van! En zeker van jouw superleuke kaartjes, zie hier er weer een! Top!!
    En...nog 2 nachtjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top