MFT Color Challenge #42


Hoi, tis weer tijd voor de twee wekelijkse Color Challenge bij MFT en een challenge dat was het! De kleuren leverden mij wat strijd en wat #$@% op hihi. Ik heb gekozen voor het superlieve olifantje van de BB Adorable Elephants en deze uitgestanst met de bijpassende Adorable Elelphants Die-namics. De gestreepte achtergrond komt uit het blokje Dots & Stripes Sorbet Paper Pack en de lay out is gemaakt met Blueprints 22 Die-namics. Olifantje is gekleurd met Copics.


Detail van de kaart :o)



Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje HIER plaatsen en kans maken op een MFT Voucher van $15 gebruik je MFT producten dan maak je kans op een voucher van $ 20 Je hebt tot en met 6 April  de tijd om je kaart te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie een hele fijne dag!
Inge



9 opmerkingen

  1. Oohh wat n cutie!! ik vind de kleurencombinatie erg mooi! Zie zeker geen strijd hihi;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij, en strijd met kleuren?? Dat kan gewoon niet!! Wat een schat van een kaart is dit, echt een dotje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om te lezen dat jij ook wel eens van die leestekens roept aan de knutseltafel. ;-) Ik vind hem heel leuk geworden. Niet mijn kleuren (ik zou dus ook leestekens roepen!, maar wel een heel leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een ergggggg leuke kaart en dus ook totaal niet te zien dat je er leestekens bij had.
    ik heb nog een vraagje aan je ik heb ook div stempels en bijbehorende snijmallen van mft
    maar hoe gebruik jij ze bij elkaar , bij jou zitten ze altijd zo mooi qwa verhouding
    stans je eerst je mal , en stempel je dan of anders om.
    ben hier heel benieuwd naar
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rian, dank je wel! Nou bij mij gaat het ook niet altijd goed hoor hahaha heel vaak zit ik te pielen om een stempelafdrukje op de juiste plek te krijgen. Ik stans altijd eerst het figuurtje uit en daarna stempel ik pas.Hier kun je een filmpje vinden met extra tips: https://www.youtube.com/watch?v=WrTbPg8UZ9U

      Verwijderen
    2. bedankt Inge dit is een heel duidelijk filmpje en die tip met die donkere ondergrond is erg fijn. hoe handig kan een kleine tip zijn hihi
      groetjes rian

      Verwijderen
  5. echt een cutie. En leuke verrassende kleurtjes bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een schatje! Ik vind deze kleuren juist prachtig bij elkaar. En het vlindertje lijkt zo weg te kunnen vliegen. Wederom een topper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zag deze al voorbij schuiven op Pinterest. Ben al weg van dat olifantje. Prachtig deze kleurtjes, erg mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top