MFT March Release Countdown Day 3


Hallo en goedemorgen! Het is weer tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 7 Maart om 10.00 PM

Een kaartje met de Critter Clan stempelset vandaag! Ik maakte een basiskaart van Sweet Tooth cardstock met daarop weer een laagje gestanst met de Stitched Scallop Basic Edges Die-namics, deze geven het kaartje meteen wat extra's. Ik heb deze opgeplakt met 3d foam. De lay out is gemaakt met diverse stansjes en ik heb de uil en de wasbeer gestempeld, gestanst en ingekleurd met Copics.


http://www.mftstamps.com/

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge



9 opmerkingen

  1. Cute and beautiful at the same time Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer van die leuke beesten! Gaaf. Al moet ik zeggen dat de varkentjes tot nu toe favoriet zijn bij mij. Gezellige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable card, love the blues mixed with the greys

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful colors and stack that show off the owl and raccoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a cute card. I love the layers and colors. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, en heel tof de combinatie met alle verschillende vormen. Hoop dat het goed gaat met je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super fun card! Love the interesting, fun layering and texture..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inge, I love your card! The animals are so cute. I also love the stitched and scalloped edge pointing down to the sentiment. This card makes my whole world happy! Thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top