MFT Color Challenge #68, thanks


Goedemiddag op deze koningsdag, een nieuwe kleuren challenge met Lemon Chiffon, Orange Fizz, Blue Yonder en Blueberry . Voor mij een uitdaging want oranje en geel zijn zó niet mijn kleurtjes! Maar vind het wel grappig dat oranje op deze dag enigszins de hoofdrol speelt vandaag.


De basis is wit cardstock met daarop een lay out gemaakt met Blueprints 19 Die-namics. Deze lag nog op mijn bureau van het kaartje van afgelopen dinsdag en kwam nu weer goed van pas. Weinig stempelwerk, alleen op de achtergrond zie je spetters gemaakt met de Distressed Background. Kan het niet vaak genoeg zeggen, dit is echt een must have ;-)



Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje HIER plaatsen en kans maken op een MFT Voucher van $15 gebruik je MFT producten dan maak je kans op een voucher van $ 20 Je hebt tot en met woensdag 10 mei de tijd om je kaart te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie allemaal een onwijs gezellige dag vandaag, hier zit de oranje tompouce er alweer in!
Inge



4 opmerkingen

  1. Heel toepasselijke kleuren voor deze dag! Ik snap dat het kleuren zijn die je zelf niet snel zou kiezen, maar het resultaat is toch erg mooi! Het kan soms heel verrassend zijn om buiten je comfortzone te treden;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht écht even dat je een kaartje ter gelegenheid van jullie feestdag had gemaakt! Stiekem ben ik als Belgische toch wel jaloers op jullie marktjes en festiviteiten. Net als ik jaloers ben op jouw gave om van elke kleurencombinatie iets geweldigs te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kleurenchallenge lijkt wel gemaakt te zijn voor onze feestdag. ;o)
    Je kaartje heeft daarom denk ik dan ook een lekker Hollands tintje.
    Helemaal leuk!!!

    -xies Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat aardig dat ze bij MFT de kleurenchallenge hebben aangepast aan onze Koningsdag! Ik vind hem helemaal leuk! En ja, die distressed background is ook één van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top