Creative Constructions with Blueprints, Flowers and Foliage


Goedemorgen! Vandaag de maandelijkse Creative Constructions with Blueprints, deze keer ligt de focus op bloemen en blaadjes. Diverse Blueprints bevatten bloemetjes en blaadjes, ik heb gekozen voor Blueprints 14 Die-namics.(De meeste van de gebruikte materialen vind je onderin deze post)

Vierkante kaarten maak ik eigenlijk niet meer zo vaak en dan te bedenken dat we een aantal jaren geleden veel 15 cm x 15 cm kaarten maakten. Hoe kregen we ze vol? *waaah* hahaha. Dit kaartje is formaat 13 cm x 13 cm en een prettig formaat om mee te werken zeker als je de hulp hebt van een Blueprints Die-namics, nummer 14 in dit geval. Deze kleuren combinatie bevalt mij heel goed, zacht, stoer en bright tegelijk. Ik heb bijna alle elementen van de Blueprints gebruikt en de bloem twee keer uitgestanst, één keer uit vellum en één keer uit cardstock voor een zacht effect. De teksten zo bij elkaar vind ik gaaf! Hey You...Thanks, you are Loved ( a lot)


Voor nog veel meer inspirerende voorbeelden klik je even door naar het My Favorite Things Stamps Blog.

Een hele fijne dag vandaag,

Inge



2 opmerkingen

  1. Hahaha ja, kaarten van 15 x 15 cm zijn echt huge. Ik ben ook meer van de kleinere formaten. Leuke kleurtjes en tekst. Ook de strookjes staan gaaf. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zó groot heb ik ze nooit gemaakt hoor ;-)) 13 x 13 wel, en doe ik nog wel, maar een stuk minder als voorheen idd.
    Een favorietje van mij de BP 14. Hele toffe vormen samen. Deze kleuren zijn top!
    Fijn om te lezen dat het weer beter gaat, dacht al een beetje, je maakt zulke prachtige dingen weer!
    Fijn, vasthouden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top