MFT Color Challenge #70


Hee hallo, vandaag weer een kaartje voor de twee wekelijkse MFT Color Challenge met deze keer in de hoofdrol de kleuren Orange Fizz, Persimmon, Gravel Grey, en Berrylicious.

Wat een heerlijk zomergevoel vandaag en daar past uiteraard een terrasje bij met lieve vrienden en een lekker drankje ;-) Mijn kaartje is gemaakt met diverse Die-namics en natuurlijk de kleurtjes van deze uitdaging. De Cheers Die-namics vind ik helemaal geweldig in dit lettertype samen met de gestempelde tekst. En ook weer voor zoveel doeleinden te gebruiken...Cheers, Real Friends Just Clink!

Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje HIER plaatsen en kans maken op een MFT Voucher

Je hebt tot en met woensdag 7 juni de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie allemaal een onwijs gezellige hemelvaartsdag vandaag!
Inge



4 opmerkingen

  1. Mooie kleurtjes! Gaaf dat je zowel in het hart als in de woordstans stukjes hebt laten zitten. Staat echt tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Kleurtjes die terug komen en het oranje geeft de kaart een stoer effect. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem al op instragram en vind hem prachtig! Gaaf hoe je wat van de binnenstukjes (sorry stom woord maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen..) in de stans hebt laten zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi weer, gaaf hoe je de kleuren hebt gebruikt en de cheers stans is super, gebruik ik ook graag!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top