Mix 'n Up! Maandag #19


Goedemorgen! Vandaag het laatste voorbeeldkaartje op mijn blog van de Mix 'n Up! kit van het tweede kwartaal 2017, en wat was het een gave kit! Zelfs nu vervelen de papiertjes mij nog steeds niet en dat wil wat zeggen hahaha. Ik maakte van een envelop een gift card, de beschrijving hiervan (plus nog een viertal andere projecten) zit bij de laatste nieuwsbrief die verstuurd is verleden week.



Gecombineerd met Stamping Bella Uptown Girl Tiffany Loves to Text en een retired (dus niet meer te bestellen) prachtige bloem van de Stylish Stems Framelits Dies. Vind je dit soort bloemen mooi dan is de Oh So Eclectic Bundle ( blz 133 van de annual catalogus) echt iets voor jou!

Wij zijn alweer druk bezig met het voorbereiden van de nieuwe Mix 'n Up! Kit. Deze kit word half Juli verstuurd en je kunt je nu al opgegeven mixnupkit@gmail.com

Met de Mix 'n Up! Kit kun je per kwartaal tenminste 15 kaarten/projecten maken plus je krijgt in totaal 15 originele beschrijvingen om kaartjes en/of projectjes te maken. Iedere maand weer een nieuwe nieuwsbrief met nog meer inspiratie! Dit alles voor drie maanden € 29,95 (inclusief verzending)
Meer info? Klik boven aan mijn blog op Info Mix 'n Up1 Kit ^_^

Ik wens jullie een hele fijne en gezellige maandag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top