July Release Replay, Celebrate!


Goedemorgen! Elke maand een after party challenge op het My Favorite Things Stamps Blog. Een week na de release laat het MFT Design Team zien wat er nog meer allemaal mogelijk is met de allernieuwste producten oftewel de Release Replay.



Ik laat jullie de kaartjes plus tags zien die werden gemaakt afgelopen zaterdag tijdens de workshop. De Sketchy Flowers stempelset heb ik gebruikt in combinatie met de supermooie en veelzijdige Die-namics Celebrate Speech Bubble. Het is een kaartje met tag aan de binnenkant waar je een cadeaubon in kunt doen. Tegenwoordig zijn bijna alle cadeaubonnen op het formaat van bankpasjes en dus makkelijk ergens in te stoppen. De tag is versierd met de prachtige Handwritten Happiness stempelset

De letters die overblijven als je hebt gestanst gooi je uiteraard niet weg maar maakt er bijvoorbeeld een tag mee. De achtergrond is gestempeld met de Distressed Patterns stempelset. Supersimpel en hop, je hangt het zo aan een cadeautje.


Een verzoekje voor de workshop was om een achtergrond te gebruiken. Ik maakte een kaart-in-een-kaart met de nieuwe Pure Innocence stempels, Happy Birthday to You en Happy Cake Day. De achtergrond stempel die ik heb gebruikt is de Whimsical Waves


Kaartje open...You Take the Cake

En nog een keer open...Wishing You a Big Slice of Happy

Ingrediënten (als je klikt op de gekleurde tekst kom je in de MFT store)
MFT Stamps: Sketchy Flowers, Handwritten Happiness, PI Happy Birthday to you, PI Happy Cake Day, Distressed Patterns, Whimsical Waves Background, All About You
MFT Die-namics: Celebrate Speech Bubble, Sketchy Flowers, Stitched Circle STAX, Stitched Oval STAX, PI Hapy Birthday to You, Essential Fishtail Sentiment Strips
MFT Paper: Sweet Tooth, Kraft, Black Licorice, LimeLight, Dots and Stripes Neutral Paper Pack
MFT Ink: Black Licorice, LimeLight, Blue Breeze, Kraft, Jellybean Green
Other: Hemp Cord, ribbon, thread
Check het My Favorite Things Stamps Blog voor nog meer inspiratie met de producten uit de laatste release, veel plezier!

Een fijne dag voor iedereen!
Inge

6 opmerkingen

  1. Wat leuk allemaal zeg! Ik verheug me op de workshop in september!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! In september graag weer van zulke leuke kaartjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten! Ik ben ook erg benieuwd naar de workshop in september. Leuk om je dan een keer te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer superleuk uit! Zo jammer dat ik moet werken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De workshop was zeer de moeite waard. Ik vind de tag heel erg leuk. Waar ik deze van? Die zie ik er niet bij staan of misschien kijk ik niet goed. Ik lees het graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Leonieke, ik heb jullie een tag gegeven tijdens de workshop om thuis de letters te verwerken die overblijven na het stansen van de Celebrate Die-namics :D Hartelijke groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top