Stamping Bella, Chocolate Challenge


Hellooo, tweede kaartje van vandaag is voor de Stamping Bella Weekly Challenge. Deze week is all about chocolate. Ik heb gekozen voor Uptown Girl Chanel the Chef, ze bakt een chocolade cake om maar in het thema te blijven hahaha. Ze is gekleurd met Copic Markers op Blending Card By X-Press It. De bijpassende tekst heb ik met wit embossingpoeder geembost op donkergrijs karton. De lay out is lekker fris en vrolijk in mijn favoriete kleurtjes van nu ^_^

Doe gezellig mee met deze uitdaging, je kunt hiermee een een kadobon winnen om fijn te shoppen bij Stamping Bella. Details vind je als je op het plaatje hieronder klikt


Een hele fijne dag gewenst,
Inge

5 opmerkingen

  1. Erg leuk weer Inge. Ik zou wel mee willen doen, maar heb (nog) geen Stamping Bella's. Het mooie groentje wat je weer hebt gebruikt is zeker van MFT?
    Gr. Scarlett

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met het groentje bedoelde ik het cardstock 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm in luffffff! Echt een toffe kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tekst, zo leuk! Reken mij maar tot 'the best people' ;-) Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top