Stamping Bella, Stamp of the Month September


Hoi, vrijdagmiddag yahoooo bijna weekend! Ik heb een kaartje gemaakt met de Stamping Bella stempel van de maand september, Tiny Townie Autumn Loves Autumn. Deze stempel is de hele maand september met 20% korting te bestellen bij Stamping Bella.

Dit stempeltje vraagt om herfst kleuren zeker omdat officieel de herfst meteorlogisch is begonnen vandaag, jaja. Waar is de zomer gebleven o_O de afgelopen maanden zijn voorbij gevlogen! Meh! Ik weet het, ik raak er niet over uitgepraat vandaag hahaha.
Ik heb Tiny Townie gekleurd met Copics de tekst is met wit embossingpoeder op donkerbruin cardstock geembost. Verder nog wat blaadjes uitgestanst in aardetinten, mooi zijn ze deze stansjes.

Ik wens jullie een fijne vrijdag!
Inge Xx

4 opmerkingen

Back to Top