Stamping Bella, Photo Challenge


Hallo allemaal, wauw ik heb zomaar een week niets geplaatst! Niet dat ik niets doe want ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor de workshop 9 december as bij Doe@Ding ;-) De November maand is altijd druk met diverse bezigheden voor de aankomende feestmaand, tel daarbij de dagelijkse beslommeringen en ziekenhuisbezoekjes bij op en een week is zo gevuld tralala...

Vandaag een kaartje voor de Challenge van deze week op het blog van Stamping Bella. deze week is dat een mooie inspiratiefoto. Ik gebruikte don'ttalktomebeforemycoffeeABELLA Voor de lay out heb ik diverse Dies gebruikt in de kleuren die de foto aangegeven. How've You Bean? Let's Catch Up Over Coffee...

Doe gezellig mee met de uitdaging van deze week, je kunt hiermee een een kadobon winnen om lekker te shoppen bij Stamping Bella. Details vind je als je op het plaatje hieronder klikt


Een heel fijn weekend gewenst!
Inge

5 opmerkingen

  1. Wat een ontzettend leuke kaart. Als ik voldende energie heb ga ik kijken of ik ook mee kan doen. Net een halve nieuwe knie operatie achter de rug, veel ijs erop en rond strompelen achter de rollator. Op 9 december kom ik ook gezellig meedoen. Neem dan wel mijn krukken mee :) Groetjes en veel strekte met de medische dingetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ing, geweldige kleuren en een superleuke stempel. Ben erg benieuwd naar de workshop, zin in. En ziekenhuisbezoekjes? Niet gezellig en heel tijdrovend...Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och ja, een week is zo gevuld en snel om. Ziekenhuisbezoekjes zijn overigens niet de beste weekvulling. Al bezig met 9 december? Heel benieuwd en al veel zin in! Je kaartje is weer beeldschoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk knus kaartje! Mooie kleurtjes!! Zie net dat Ellen en Marieke er ook zijn de 9e. Gezellig! Ben heel benieuwd wat je voor ons verzonnen hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top