MFT Color Challenge 84


Hoi hallo, een kleurenchallenge vandaag! Gemaakt met de kleuren Lemon Chiffon, Orange Fizz, Nightshift Blue en Cornflower.

Nog maar een paar dagen en dan sluiten we jaar alweer af. Ik kijk nu al uit naar de oliebollen!
Ik maakte voor vandaag een winterse groet met de Ski-sons Greetings stempelset. De lay out is gemaakt met Blueprints 32, supermakkelijk! Het onranje printje komt uit het Party Patterns Paper Pack en nog wat spetters op de achtergrond. Het beertje is gekleurd met Copic Markers op Blending Card By X-Press It...Ski You Soon!



Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje HIER plaatsen en kans maken op een MFT Voucher

Je hebt tot en met as woensdag 10 januari de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie allemaal een gezellige dag vandaag!
Inge

3 opmerkingen

  1. Vrolijk kaartje! Dat mutsje in de lucht is zoooo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere kleurencombi dit. Prachtig kaartje!! Ik heb al zo vaak met deze set in mijn 'handen' gestaan (lees digitaal winkelmandje..) misschien dan toch maar?

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top