MFTWSC366, Have an Ice Day


Hello, allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het mag maar brengen waar je van droomt en wellicht hard voor werkt. In goede gezondheid, het allerbelangrijkst! Goede voornemens kun je het hele jaar nemen en daar doe ik dus niet aan hihi, maar een nieuw jaar voelt altijd zo lekker fris ^_^ Vooral omdat het ook hier in de omgeving tulpjes brengt wat voor mij alvast een begin van de lente is. Ja ik weet, het duurt nog even maar toch he ....;)

Vandaag mijn eerste kaartje van het nieuwe jaar gemaakt met de My Favorite Things Stamps Sketch Challenge 366 (oftewel MFTWSC366) Ik heb gekozen voor dit schaatsende meisje PI Ice Skater, lief en winters. Ze is gestempeld op Blending Card BY X-Press It en gekleurd met Copic Markers. Voor de lay out heb ik gebruik gemaakt van de Stitched Triple Peek-A Boo Windows Die-namics. De panels zijn gestanst met behulp van de A2 Rectangle STAX Set 1 De-namics. Op de achtergrond nog wat sneeuwvlokjes gestanst met de Layered Snowflakes Die-namics. De tekst is op zwart cardstock gestempeld met Versafine, met wit embossingpoeder besprenkeld en daarna verhit met een heat tool...Have an Ice Day!




Alle details omtrent het meedoen met de wekelijkse sketch challenge vind je op het MFT Challenge Blog. Elke week is er een voucher te winnen van $ 50!!! Dus haal je MFT stempeltjes en Die-namics uit de kast, wees creatief en doe mee:D

Fijne dag nog ^_^
Inge

2 opmerkingen

  1. Heel leuk kaartje Ing! En zeker weten, bovenal een heel gezond 2018, en hopelijk ook veel fijns wat op je pad gaat komen. In ieder geval een aantal date’s gepland, 2x Doe@Ding en lekker in maart, dat zijn toffe plannen hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig eerste kaartje van een fris nieuwjaar! De beste wensen xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top