MFT Birthday Project

Hallo en goedemiddag, vandaag de maandelijkse MFT DT Birthday Project Challenge. Kaarten met verjaardagswensen zijn denk ik wel de meest gemaakte én verstuurde kaartjes en het MFT DT inspireert jullie deze maand met kaarten met ballonnen. Ballonnen zijn altijd feestelijk alhoewel sinds de film IT kan ik niet meer naar rode ballonnen kijken zonder te denken "...they all float down here..." *waaah* 


Ik maakte een spinner/tunnel kaartje met de set  In Paris. Ik kan wel zeggen dat dit één van mijn favoriete sets van het moment is. In de binnenkant van de kaart de Spinner met twee luchtballonnen en nog wat stempelwerk. Niet zo goed te zien maar het is er wel ;-)

Op de voorkant diverse elementen van de stempelset en dat gelijk ook de diversiteit van deze set zien. Huisje, boompje, uh fietsje en luchtballonnen. De wolkjes heb ik gestanst met de Cloud 9 Die-namics.


Now, it's your turn. You have until Wednesday, March 14th, at noon EST to add your link and be eligible for the prize of $50 in MFT Cash to be spent in the MFT boutique. Winners are chosen at random, so everyone has a chance! 

Voor nog veel meer verjaardagsinspiratie klik je even door naar het My Favorite Things Challenge Blog, enjoy!

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

2 opmerkingen

  1. Wat een geweldige spinnerkaart is dit! Die ballonnen in het zwart zijn echt cool. Inderdaad een hele gave set.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat jij met deze set allemaal maakt! Deze spinner is weer een toppertje. En gelukkig heb ik die enge film niet gezien dus die associatie blijft met bespaard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top