MFT March Release Countdown Day 1

Hallo en goedemorgen! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 6 maart om 10.00 PM ( voor ons woensdag 7 maart, morgen dus, yay!)

Ik maakte een kaartje geïnspireerd door mijn teamie Stephanie, je kunt dit filmpje hier vinden. Echt een hele duidelijke uitleg van een superleuk techniek. Ik heb de BB Bubble Over With Joy stempelset gecombineerd met de So Many Yay Die-namics (love that name hihi). De konijntjes hebben een hartjesjurkje aangekregen, ik bedoel maar cuter kan haast niet toch ;-) De streepjes aan de rechterkant heb ik gemaakt met behulp van de Scor-Buddy ....Yay! Yippee! Hooray! (Tomorrow is release Day ;-))

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

4 opmerkingen

Back to Top