MFT March Release Replay


Goedemorgen! Elke maand een after party challenge op het My Favorite Things Stamps Blog. Een week na de release laat het MFT Design Team zien wat er nog meer allemaal mogelijk is met de allernieuwste producten oftewel de Release Replay.


Vandaag laat ik jullie een doosje zien welke ik tijdens onze Craft Date van afgelopen zaterdag voor mijn vriendinnen San, Ellen, Inge, en Mariken ( hee meiden *wave*) als voorbeeld had gemaakt. In het doosje is plek voor een ,uiteraard hihi, lekker stuk chocola met een kaartje welke weer past bij de voorkant van het doosje.


Doosje viel in de smaak (letterlijk en figuurlijk:P) Het is dan ook een leuk modelletje en in combinatie met de BB Bubble over with Joy is dit gewoon een succes ^_^ Ik heb verder een aantal nieuwe sets gebruikt waaronder de Pressed Flowers, Yay For You stempelset plus de bijpassende Die-namics.


Klein kaartje van 9 cm x 9 cm. De rondjes zijn met Glossy Accents ingevuld zodat je een soort belletje krijgt.
Check het My Favorite Things Stamps Blog voor nog meer inspiratie met de producten uit de laatste release, veel plezier!

Een fijne dag voor iedereen!
Inge

4 opmerkingen

  1. Ha, het prachtige doosje wat wij, onder jouw leiding, hebben gemaakt. Zó mooi en leuk, ik geniet nog na! Dank je wel voor de toffe workshop! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reken maar dat dit doosje in de smaak viel! Prachtig gemaakt en als workshop geweldig voorbereid en uitgelegd. Dankjewel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig; hoe maak jij toch al die leuke doosjes 😍

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top